April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۸۵۸۸
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
0
اتریوم هم یکی دیگر از محبوب ترین ارزهای دیجیتالی در عصر حاضر است که همانند بیت کوین طرفداران بسیاری دارد. این ارز کاملا غیر متمرکز است. یعنی به واسطه هیچ بانک، موسسه یا نهاد دولتی خاصی اداره نمی شود! و مدیریت آن توسط خود استخراج گران با استفاده از کامپیوترهای ابر قدرت شان می باشد.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در اتریوم

 

به گزارش پول نیوز، در واقع اتریوم این امکان را به تمامی کاربران می دهد تا بتواند بر روی بلاک چین ایجاد کنند. و علت این قابلیت هم بخاطر این است که در شبکه اتریوم زبان برنامه نویسی مرورگر و سیستم مخصوص به پرداخت مخصوص به خودش می باشد.

اما یکی از مهم ترین دلایلی که شاید بسیاری از افراد پیش از سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتالی به آن فکر می کنند این است که امکان ضرر و سود آن چقدر است؟ مثلا اینکه آیا با خرید اتریوم می توانند به سود خوبی برسند و یا آنقدر معایب دارد که تمام سرمایه به باد می رود؟ اگر شما هم سوالاتی این چنینی دارید، توصیه می کنیم که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در اتریوم

 

مزایا خرید و سرمایه گذاری بر روی اتریوم

اولین و مهم ترین دلیلی که برای خرید اتریوم وجود دارد و بسیاری از کاربران آن را در نظر می گیرند این است که ارز دیجیتال مورد نظر حتما دارای شبکه ای غیر متمرکز باشد که خوشبختانه اتریوم هم دارای چنین قابلیتی می باشد.

امنیت شبکه اتریوم به قدری زیاد است که به هیچ وجه کسی نمی تواند حساب شما را هک کند و یا کلاهبرداری انجام دهد.

برای اعمال کردن هر گونه تغییر، باید تمام نود ها موافق باشند و همین امر جلوی فساد، کلاهبرداری و خیلی از دخالت های بیرونی را می گیرد.

کالا ها و خدمات دیگری هم می توانند در کنار اتریوم به راحتی رشد کنند زیرا؛ این ارز دیجیتال، یک سیستم قفل شده انحصاری نیست.

همانطور که در قسمت بالا گفتیم بلاک چین اتریوم دارای شبکه ای برنامه ریزی شده با برنامه نویسی دقیق و عالی است و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از سرمایه گذاران در آن به خوبی رشد کنند.

خرید و قیمت اتریوم، کاملا منصفانه است و کمتر کلاهبرداری در آن رخ می دهد.

اتریوم، سیستمی باز است و هر کسی می تواند به راحتی وارد آن شود و پروژه را توسعه دهد.

 

مزایا و معایب سرمایه گذاری در اتریوم

معایب

با این که قرار داد های هوشمند برای از بین بردن خطاهای شبکه ایجاد شده اند، اما اعتبار آن ها به افرادی بستگی دارد که کار کد گذاری را انجام داده اند! همان طور که می دانید؛ همیشه خطای انسانی وجود دارد و اگر زمانی در کد نویسی اشتباهی رخ دهد، ممکن است سوءاستفاده هایی مشاهده شود.

قابلیت ها و کار کردهای زیاد در اتریوم موجب شده است تمرکز چندانی بر روی ثبت مستقیم، انعقاد قرارداد به صورت هوشمند و بسیاری کار های دیگر نداشته باشد.

این ارز دیجیتال با مشکلاتی مانند؛ امنیت، نظارت، قابلیت همکاری و اشتراک، ثبات و... مواجه است.

کسانی که به دنبال خرید و قیمت اتریوم هستند باید بدانند که؛ برای ارتقاء پروژه‌ ها به یک سطح جدید، اتریوم از مدل اثبات کار به اثبات سهام تغییر خواهد کرد و دیگر نمی توانند سیستم را به راحتی دستکاری کنند زیرا ممکن است کل سیستم خراب شود و قیمت آن به طور غیر قابل پیش بینی، سقوط کند.

ارز دیجیتال اتریوم، به سرعت در حال توسعه است و همین ممکن است در آینده آن را دچار مشکلاتی جبران نا پذیر کند.

شروع کار با اتریوم برای افراد مبتدی، بسیار دشوار است و اگر آموزش های لازم را نبینند تنها می توانند به بعضی از اطلاعات اولیه دسترسی پیدا کنند و به صورت حرفه ای کارشان را پیش نبرند.

در اتریوم، تراکنش ها به کندی صورت می گیرند و سازمان ها نیز به تراکنش های  زیادی نیاز دارند. همین امر موجب شده است کاربران و سازمان ها وقت زیادی را از دست بدهند و گاهی، ضرر کنند.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در اتریوم

 

بهترین راه برای خرید اتریوم چیست؟

از جمله بهترین راه ها برای خرید اتریوم، مراجعه کردن به یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است. برای بهره گرفتن از این صرافی ها نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت زیرا؛ این مدل از صرافی ‌ها در واقع سایت ‌هایی روی اینترنت هستند!

البته شما باید قبل از هر چیزی، برای خودتان کیف پول اتریوم را دانلود کنید و بر روی سیستم و یا تلفن همراه تان داشته باشید. این کیف پول ها کاملا رایگان هستند، اما اگر می خواهید امنیت آن بالاتر باشد بهتر است؛ یک کیف پول سخت ‌افزاری را خریداری کنید.

نا گفته نماند که اکثر صرافی ها بر روی سایت خود، برای کاربر یک کیف پول تهیه می کنند اما اگر اتریوم‌ ها را روی کیف پول شخصی داشته باشید، راحت تر به دارایی ‌های تان کنترل دارید و با این کار حریم خصوصی و امنیت سرمایه خود را افزایش داده اید.

پس از این که این مراحل را انجام دادید، با خیال راحت می توانید از صرافی ارز دیجیتال، اتریوم بخرید و روی آن ها سرمایه گذاری مطمئن کنید.

صرافی ارزینجا

کسانی که می خواهند از یک صرافی قابل اطمینان ارز دیجیتال اتریوم بخرند؛ بهتر است سری به ارزینجا بزنند!  ارزینجا در اصل یکی از صرافی های جدید است که امکان خرید و فروش ۲۰۰ ارز دیجیتال اصلی را دارد.

موضوع دیگری که باید در مورد انتخاب صرافی مورد نظر داشته باشید این است که برخی از این مجموعه ها جفت ارز ندارند! و همین موضوع سبب شده تا سرمایه گذارها مجبور به تبدیل ارز در قالب دلار و ریال شوند و در نهایت بتوانند آن را به ارزدیجیتالی که می خواهند تبدیل کنند.

در صرافی ارزینجا، بستری برای خرید مستقیم از کاربران بدون واسطه وجود دارد که این امکان در بین سایت های فارسی زبان بی نظیر است و نمی توان مانند آن را در جای دیگر یافت.

اتریوم نیز مانند بیت کوین، می تواند به راحتی کار ماینینگ یا همان استخراج را انجام دهد. از این رو؛ کسانی که بخواهند در فرایند ساخت بلاک شرکت کنند، باید قدرت پردازش سخت ‌افزارهای کامپیوتری را برای شرکت در این عملیات، به شبکه اختصاص دهند. در نتیجه شبکه مورد نظر به ازای این قدرت پردازش، به استخراج کنندگان، پاداشی را اهدا می کند.

همان طور که متوجه شدید؛ امروزه افراد زیادی با امیدواری نسبت به آینده این ارز، به خرید و قیمت اتریوم اهمیت می دهند و روی این ارز دیجیتال سرمایه ‌گذاری انجام می ‌دهند. اما در هر شرایطی باید توجه داشته باشید که زیاده روی در هر کاری، ممکن است موجب پشیمانی شود پس این نکته را فراموش نکنید.

البته این موضوع را هم خاطر نشان می کنیم که برای استفاده از ارز اتریوم و به وجود آوردن یک برنامه غیر متمرکز بر روی بلاکچین آن باید پرداخت کارمزد داشته باشید و ان را هم از طریق اتر بپردازید. علتش هم این است که بیشتر اترهایی که برای پرداخت استفاده می شوند امنیت بیشتری دارند زیرا به ماینرهای مهم تعلق می گیرند.

در جهان، صرافی های بیشماری وجود دارند که می توانید کار خرید و فروش ارز های دیجیتال تان را با کمک آن ها انجام دهید؛ ولی نباید به هر صرافی اعتماد کنید زیرا ممکن است غیر قانونی و کلاهبردار باشند. از این رو بهتر است به صرافی هایی مانند؛ صرافی ارزینجا مراجعه کنید و به راحتی کارهای تان را انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: