کد خبر: ۳۴۸۷۳۹
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
0
"سه شنبه های پاسخگویی " عنوان برنامه جدیدی از روابط عمومی بیمه رازی در راستای پاسخ به سوالات و رسیدگی به درخواست نمایندگان این شرکت است .

آغاز

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در راستای سیاست های جدید شرکت و چرخش استراتژیک ابلاغی از سوی جباری مدیر عامل بیمه رازی، زیرساخت های لازم جهت توسعه فروش غیرمستقیم و نماینده محوری در بیمه رازی درحال شکل گیری است.

در اولین اقدام کارگروهی با حضور ۱۴ نفر از معاونین و مدیران ارشد این شرکت تشکیل و تعدادی از مشکلات نمایندگان بررسی و حل و فصل شد.

برگزاری گفت و گوی زنده با نمایندگان برنامه ابتکاری روابط عمومی بیمه رازی است که هر سه شنبه با حضور یکی از مدیران ستادی درساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار شود.

نخستین سه شنبه پاسخگویی ، امروز بیست و چهارم فروردین 1400 ساعت ۱۵ با حضور دکتر جباری برگزارمی شود.دراین گفت و گوی زنده ، نمایندگان چالش ها و موانع فروش در بازار بیمه را به طور مستقیم با مدیرعامل و درسه شنبه های بعدی با معاونین و مدیران ارشد شرکت مطرح می نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: