April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۰۵۹۹
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
0
بیست و سومین جلسه هم‌اندیشی مدیران ستاد و شعب بیمه معلم روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه سالجاری در ساختمان مرکزی بیمه معلم با حضور مدیرعامل، رییس هیئت مدیره، مشاور عالی مدیرعامل، معاونین مدیرعامل و مدیران شرکت بیمه معلم، آنلاین و بصورت ارتباط ویدیو کنفرانسی با شعب سراسر کشور برگزار شد.

برترین شعب بیمه معلم معرفی شدند

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، روابط عمومی بیمه معلم گزارش می‌دهد:

پنج محور اصلی جلسه هم‌اندیشی
این جلسه هم‌اندیشی در 5 محور اصلی بر گزار گردید.

• در "محور اول" ضمن بررسی سیستم ارزیابی عملکرد مبتنی بر سود شعب که در سال 99 در بیمه معلم پیاده شده بود، نتایج آن مورد بررسی قرار گرفت.

در این راستا تعداد قابل‌توجهی از شعب و نمایندگان با پیاده‌سازی برنامه منسجم، سودده شدند که این نتیجه حاکی از آن است که سیستم ارزیابی عملکرد وضعیت مناسبی داشته و نتیجه آن را در صورت‌های مالی بیمه معلم به وضوح مشاهده گردید ، بطوریکه سود سال 99 با رشد قابل‌قبول ارتقا پیدا کرد.

• در "دومین محور" این جلسه هم‌اندیشی، ضوابط تشویقی نظارت جدید با هدف افزایش سودآوری به شعب ابلاغ شد.

• در "محور سوم" راهکارهای افزایش سودآوری توسط معاونین مدیرعامل برای مدیران شعب تشریح شد.
این جلسه هم‌اندیشی در "چهارمین محور" خود ، راهکارهای ارتقا عملکرد شبکه فروش و توسعه فروش در بیمه‌های زندگی را به شعب اعلام کرد.

در "محور پنجم" این نشست هم‌اندیشی تقدیر از شعب / نمایندگان/ کارگزاران بیمه معلم در دستور کار قرار گرفت و برترین‌ها معرفی شدند.


• تقدیر از برترین‌ها

از 5 شعب برتر به ترتیب رتبه های اول تا پنجم : یزد / قزوین / شرق تهران / مشهد / کرج و 20 نماینده و 3 کارگزار در این مراسم قدردانی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: