کد خبر: ۳۵۰۸۷۶
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
0
سود خالص بیمه آرمان بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی‌ نشده در پایان سال مالی 1399 با افتی 70 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 547 میلیارد و 474 میلیون ریال به 164 میلیارد و 28 میلیون ریال رسید.

به گزارش پول نیوز،شرکت بیمه آرمان با انتشار صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ اعلام کرد که حق بیمه صادره شرکت نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد کمتر شده و به ۳ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال رسیده است.

همچنین درآمد حق بیمه شرکت از ۴ هزار و ۳۱۸ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال در پایان سال مالی ۱۳۹۸ با افتی ۱۷ درصدی به ۳ هزار و ۵۹۱ یلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال رسیده است.

درآمد حق بیمه سهم نگهداری شرکت هم در پایان سال گذشته به ۲ هزار و ۷۹۱ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال رسیده که افتی ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

مجموع خسارت پرداختی بیمه آرمان طی سال گذشته با رشدی ۶ درصدی بالع بر ۲ هزار و ۶۴۶ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال برآورد شده است.

این شرکت که سال گذشته سرمایه‌اش را از ۱۵۰ میلیارد تومان به ۲۵۰ میلیارد تومان افزایش داده به ازای هر سهم ۶۶ ریال سود ساخته است. سود عملیاتی شرکت هم در سال گذشته ۷۲ درصد کمتر از سال قبل آن بوده و بالغ بر ۱۵۵ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال برآورد شده است.

بر اساس این گزارش زیان انباشته پایان دوره بیمه آرمان در سال گذشته بالغ ۲۸۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال برآورد شده که نسبت به سال قبل آن ۳۰ درصد از زیان انباشته شرکت کاسته شده است.

سودی که زیان شد!

ورود دوباره بیمه آرمان به زیان در حالی رخ می‌دهد که این شرکت در ۹ ماه نخست سال گذشته ۱۶۴ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال سود شناسایی کرده بود که البته نسبت به مدت مشابه سال قبل آن میزان سود این شرکت ۷۰ درصد افت داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: