کد خبر: ۳۵۱۰۴۰
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
0
مدیرعامل شرکت فرابورس ایران در جلسه پذیرش شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در فرابورس با تاکید بر تسریع روند پذیرش شرکت های پروژه محور گفت: اتفاق خوبی در بازار سرمایه در حال وقوع است و حضور مجموعه های توانمند برای شکل گرفتن این حرکت، می تواند موفقیت این امر را به عنوان نخستین گام ها تأمین کند. پذیره نویسی "تجلی" را به منزله یک عرضه اولیه واقعی می دانم.

به گزارش پول نیوز،در شرایطی که به دلیل مشکلات و افت و خیزهای قیمتی، اقبال عمومی برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه از وضعیت مساعدی برخوردار نیست، شکل گیری اقدامات کارشناسی شده و نوآورانه می تواند با تأمین سود مناسب برای سرمایه گذاران، اعتماد و اطمینان مردم را به این بازار التیام بخشد. از جمله این اقدامات که از مدت ها پیش مطرح شده، موضوع شکل گیری شرکت های پروژه محور سهامی عام است که می تواند با تزریق مستقیم نقدینگی به جریان تولید، از یکسو حرکت چرخ های توسعه صنایع را تسریع کرده و از سوی دیگر بازدهی و سودآوری قابل قبولی را برای سهامداران این شرکت ها به ارمغان آورد. در این راستا مدیرعامل شرکت فرابورس ایران بر عزم این سازمان در تسریع روند پذیرش شرکت های پروژه محور تاکید کرد.

امیر هامونی در جلسه پذیرش شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در فرابورس گفت: اتفاق خوبی در بازار سرمایه در حال وقوع است. حضور مجموعه های توانمند برای شکل گرفتن این حرکت، می تواند موفقیت این امر را به عنوان نخستین گام ها تأمین کند. پذیره نویسی "تجلی" را به منزله یک عرضه اولیه واقعی می دانم.

مدیرعامل شرکت تجلی نیز در این جلسه از همکاری مسئولین بورس، ایمیدرو و شرکت های سرمایه گذار عمده برای پیشبرد این کار تشکر کرده و افزود: در حال حاضر در اجرای چندین پروژه بزرگ تولید فولاد، کلاف، آهن اسفنجی، کنسانتره و گندله مشارکت داریم و پروژه های دیگری نیز در حوزه های تولیدی و حمل و نقل ترکیبی در برنامه قرار دارد. گزینش همه این طرح ها بر اساس بازدهی و سودآوری بالای آن و حاصل مطالعات گسترده بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: