مدیرعامل بیمه ما در گفتگو با پول نیوز؛
کد خبر: ۳۵۱۲۰۷
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
0
مدیرعامل بیمه ما بیان کرد: قرار است که در سال جاری محصولات جدیدی در شرکت بیمه ما رونمایی شود که امیدواریم استقبال خوبی هم از این محصولات صورت گیرد.
تولیدی///
به گزارش پول نیوز، شرکت بیمه " ما " با شماره ۴۰۷۵۶۳ در تاریخ ۰۴/۱۳/ ۱۳۹۰ به ثبت رسیده است و در تاریخ ۱۳۹۰/۰۴/۱۵ تحت شماره ۱۳۷۶۳/ ۹۰ پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه‌های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است و از آن تاریخ تا کنون توانسته است با به کارگیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه، به جایگاه خوبی در میان شرکت‌های بیمه دست یابد. شرکت بیمه "ما" هم اکنون با بیش از ۴۰ شعبه و ۲۰۰۰ نماینده در سراسر کشور در انواع رشته‌های بیمه فعالیت می‌کند و آماده خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است.

وظیفه و رسالت کلی شرکت بیمه "ما " به این صورت است: ارزش آفرینی برای همه ذینفعان و کمک به شکوفایی اقتصاد ملی از طریق ایجاد اطمینان در چرخه فعالیت‌های اقتصادی کشور، ارائه خدمات بیمه‌ای در دو بخش بیمه‌های زندگی و غیر زندگی در سراسر کشور از طریق ایجاد شبکه توزیع گسترده، عرضه پوشش‌های بیمه‌های خرد با قیمت‌های ارزان و پوشش‌های بیمه‌های کلان با قیمت‌های رقابتی.
• ارزش آفرینی و ایجاد هم افزایی از یکپارچه کردن و گرد آوری حق بیمه ها، ایجاد تعاملات منطقی و سازنده با نهاد‌های نظارتی و فعالین صنعت بیمه کشور.

برنامه‌های شرکت بیمه "ما "
• تلاش در جهت توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه.
• ارائه مشاوره در امر بیمه گری.
• طراحی و ارائه طرح‌های نوین بیمه‌ای و تلاش برای استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین اطلاعات.
• جذب و همکاری با نیرو‌های متخصص و مجرب بیمه ای.
• توسعه و گسترش واحد‌های شرکت در سطح کشور از طریق تاسیس و راه اندازی شعب.
• اعطای نمایندگی به اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور توسعه فروش بیمه به صورت غیر مستقیم.
• همکاری با کارگزاران بیمه.
• استفاده وسیع و گسترده از برنامه‌های آموزشی و تبلیغاتی جهت تحقق برنامه‌های شرکت.

در همین رابطه حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه ما در گفتگو با خبرنگار پول نیوز بیان کرد: بیمه در بازار سرمایه هم عملکرد خوبی داشته و رشد خوبی کرده است.

وی افزود: ترکیب بسیار خوب در پرتفوی بیمه ما ادامه دار است و در بخش فناوری اطلاعات هم اقدامات خوبی صورت گرفته که در آینده‌ی نه چندان دور شاهد رونق صنعت بیمه در بخش فناوری اطلاعات خواهیم بود.

مدیرعامل بیمه ما در ادامه به خبرنگار پول نیوز گفت: قرار است که در سال جاری محصولات جدیدی در شرکت بیمه ما رونمایی شود که امیدواریم استقبال خوبی هم از این محصولات صورت گیرد.

بهاری فر اظهار کرد: در سال جدید اطلاعات شرکت عوض شده و یک جلسه از استراتزیک جدید ۵ ساله و ۱۰ ساله در خصوص برنامه‌های امسال شرکت و سال‌های بعد آن رونمایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در شرکت انجام شده و قرار است به طور جدی صورت گیرد این است که شبکه فروش در کشور توانمند‌تر باشد و به طور جدی تری در شرکت فعالیت کنند.
 
 
 

گفتگو از سحر گلی زاده

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: