April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۱۴۲۲
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
0
مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت گفت: حادثه پالایشگاه تهران هیچ مشکلی در تامین بنزین پایتخت ایجاد نکرده است.

هیچ مشکلی در تامین بنزین تهران وجود ندارد

 

به گزارش پول نیوز به نقل از مهر، کسری نوری افزود: حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه نفت تهران به ذخایر و مخازن بنزین این پالایشگاه مربوط نیست و هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین سوخت کلانشهر و استان تهران وجود ندارد.

وی ضمن رد شایعات بی‌اساس درباره نبود وجود بنزین کافی در شهر تهران به‌دنبال حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت تهران اعلام کرد: حادثه آتش‌سوزی مربوط به مخزن ضایعات نفتی بوده و بنزین کافی در مخازن پالایشگاه تهران موجود است.

نوری تاکید کرد: خروج واحدهای تولیدی پالایشگاه از مدار موقتی و به‌منظور تأمین امنیت سرمایه‌های انسانی شاغل در پالایشگاه و نیروهای عملیاتی و امدادی بوده است و به محض مهار کامل حادثه، تولید واحدهای مختلف پالایشگاه ازسرگرفته می‌شود.

نوری تاکید کرد: خوشبختانه آتش به‌طور کلی مهار شده و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری شده است و هیچ گونه مشکلی در تأمین بنزین کلانشهر تهران وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: