April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۱۵۰۰
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
0
یک سال قبل پدرم یک گوشی باکلاس برایم خرید. این هدیه روز تولدم بود. قرار شد فقط به اینترنت وصل شوم. پدرم می‌گفت هنوز زود است وارد شبکه‌های اجتماعی بشوی.
اینترنتی که بلای جان شد
به گزارش پول نیوز، من یک‌روز گوشی را مخفیانه به مدرسه بردم و می‌دانستم اگر خانم مدیر گوشی را ببیند، غوغا به پا می‌کند. آن‌روز یکی از دوستانم نیز گوشی‌اش را آورده بود. او برایم برنامه ورود به یکی از شبکه‌های اجتماعی را نصب کرد.

با ترس و لرز گوشی را داخل کیفم گذاشتم و به خانه برگشتم. آن‌روز خیلی خوش‌حال بودم. با ورود به اینستاگرام بیشتر وقتم را داخل اتاقم سپری می‌کردم. گاهی پدرم ایراد می‌گرفت؛ اما من می‌گفتم موسیقی گوش می‌کنم یا درس می‌خوانم.

متاسفانه چند ماه قبل با پسری در این فضای مجازی دوست شدم. حامد بیست‌ساله است و ادعا می‌کرد پدر پول‌داری دارد.

من از اعتماد خانواده‌ام سوء‌استفاده کردم و به این ارتباط مخفیانه ادامه دادم. دیروز با هم قرار ملاقات گذاشتیم. با ماشین پدرش آمده بود. زودتر از کلاس آموزش زبان بیرون زدم و سوار ماشینش شدم. در بین راه یک آب میوه تعارف کرد.

هوا گرم بود و آب میوه را سر کشیدم. هنوز چند دقیقه نگذشته بود که چشمانم سیاهی رفت و به خواب رفتم. شانس آوردم. مادرم که به حرکاتم مشکوک شده بود، آن‌روز به‌طور پنهانی هوایم را داشت.

او با تعقیب خودروی حامد، موضوع را به پدرم اطلاع داد. آن‌ها مرا درحالی پیدا کردند که بیهوش بودم. بلافاصله به بیمارستان انتقالم دادند. معلوم نبود اگر مادرم مواظبم نبود، چه بلایی سرم می‌آمد.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: