May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۲۰۴۰
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
0
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در منامه سه شنبه شب در برابر تیم ملی عراق بازی خواهد کرد.

 

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل عراق

به گزارش پول نیوز به نقل از خبرورزشی،  تیم ملی ایران برای صعود به دور بعدی بازی ها باید در این بازی برنده شود. از بحرین خبر می رسد، اسکوچیچ قرار است تیم ملی را با این ترکیب روانه میدان کند:

علیرضا بیرانوند در درون دروازه قرار خواهد گرفت. صادق محرمی در جناح راست و میلاد محمدی در جناح چپ خط دفاعی به میدان خواهند آمد. دو مدافع میانی تیم ملی در این بازی شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان هستند. 

احسان حاج صفی و علی قلی زاده در خط هافبک و در کناره ها به میدان خواهند رفت. دو هافبک میانی تیم ملی در این بازی سامان قدوس و احمد نورالهی خواهند بود. مهدی طارمی و سردار آزمون هم در نوک خط حمله به میدان خواهند رفت. تیم ملی در این بازی با شیوه ی ۲-۴-۴ بازی خواهد کرد. 

ایران هم اکنون تیم دوم گروه c بشمار می رود و در صورت پیروزی در بازی با عراق به عنوان تیم نخست به دور بعدی بازی ها صعود خواهد کرد. 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: