کد خبر: ۳۵۳۷۱۶
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
0
طی چند روز گذشته شاهد افزایش نوسانات در بیت کوین بودیم که این خود عاملی برای دلسردی سرمایه گذاران در این بازار شده است هرچند بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که این روند ادامه نخواهد داشت و بیت‌کوین دوباره به دوران طلایی خود بازخواهد گشت.

نوسانات اخیر تازه واردان بیت کوین را دلسرد کرد

 

به گزارش پول نیوز، صندوق مالی مدیریت ریسک Marshall Wace مقدار 55 میلیارد دلار برای شروع سرمایه گذاری در بازار رمزارزها و استیبل کوین ها سرمایه گذاری می کند.

مارشال وایس ، صندوق سرمایه گذاری مدیریت ریسک مستقر در لندن که از سال 1997 فعالیت می کند اکنون قصد دارد در بخش ارزهای رمزپایه سرمایه گذاری کند.

از سوی دیگر فایننشال تایمز گزارش داده است که این صندوق قصد دارد در DLT ، سیستم های پرداخت برای ارزهای رمزپایه و همچنین استیبل کوین ها سرمایه گذاری کند. این شرکت اخیراً برای استخدام تیمی فعال در بخش ارزهای رمزنگاری شده اقدام کرده است.

اینستاگرام به قابلیت فروش NFT مجهز می‌شود


طبق گفته توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل اینستاگرام، الساندرو پالوزی، این کمپانی در حال برنامه ریزی است که به زودی نسخه توکن های غیرمثلی (NFT) منحصر به خود را منتشر کند.به گفته پالوزی ، اینستاگرام و توییتر هر دو در حال برنامه ریزی برای تغییرات عمده در پلتفرم فعلی خود هستند ، توییتر دو سرویس جدید را از طریق Chipper Cash و Wealthsimple در نظر گرفته است. اما اینستاگرام هنوز در حال کار است.

از این پس پست های اینستاگرامی که ارائه دهنده NFT هستند با عنوان "Collectible" برچسب گذاری می شوند که به کاربران هشدار می دهد که این پست حاوی NFT قابل خریداری است.


تمامی تازه واردها و افراد کم تجربه درمورد قیمت بیت کوین نظر نزولی دارند. اما تمام افراد کهنه کاری که من در این زمینه میشناسم، بیش از همیشه نظر بر صعودی بودن بازار دارند.

ادامه روند صعودی یونی‌سوآپ(Uniswap ) در هفته اخیر

توکن صرافی غیرمتمرکز یونی‌سوآپ که در هفته اخیر روند رو به رشدی را طی کرده بود در ۲۴ ساعت اخیر هم ۹ درصد افزایش قیمت داشت. قیمت این توکن در هفته‌ای که گذشت تقریبا ۲۵ درصد افزایش یافت و به حدود ۲۲ دلار رسید. یونی‌سوآپ در ۱۴ روز اخیر رشد ۳۹ درصدی را ثبت کرده است. گفتنی است قیمت این توکن در زمان اوج خود در ماه مه حدود ۴۵ دلار بود.

میزان تریدرهای فعال بیتکوین همچنان در حال کاهش است، زیرا حجم پست ها و خبر های منفی(FUD) در توئیتر افزایش یافته است، " معمولاً این تردید و بی علاقگی نشانه مثبت و چرخش وضعیت بازار در آینده است."


در پایان باید یادآور شد که طبق گفته مایکل سایلورنوسانات بیت کوین برخی از سرمایه‌گذاران را ناامید خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: