کد خبر: ۳۵۴۴۳۳
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
0
امروز 23 تیر 1400 بازار محصولات سایپا با رشد یک میلیون تومانی «کوییک R» و «تیبا صندوقدار» بسته شد.

حرکت سایپایی‌ها خلاف جهت دلار + جدول

به گزارش پول نیوز، رشد قیمت این دو خودرو در بازار در حالی رقم خورده که امروز دلار روند نزولی به خود گرفته و افت بیش از 200 تومانی را تجربه کرده است، با این حال سایپایی ها خلاف جهت بازار ارز امروز رشد قیمت را تجربه کردند.

از سوی دیگر رشد قیمت این دو خودرو در حالی رقم خورده که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاهها و مراکز شماره گذاری در حاضر معامله چندانی در بازار صورت نمی گیرد و فعلا بازار در حالت سکون بسر می برد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیباصندوقدار» در بازار رشدی یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن در بازار به 134 میلیون تومان رسید. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا2» معمولی امروز بدون تغییر در بازار 140 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

«کوییکR» نیز امروز رشدی یک میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به 163 میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» نیز بدون تغییر و با قیمت 156 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو «ساینا» دیگر خودرو پرطرفدار سایپا با قیمت 147 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می‌توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

برچسب ها: خودرو ، ماشین ، پول نیوز ، پول ، کوییک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: