کد خبر: ۳۵۴۶۷۸
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰
0
ورزشکار اوگاندا که ناپدید شده است در یادداشتی اعلام کرده است می‌خواهد در ژاپن کار کند و به کشورش برنمی‌گردد.

اعلام سرنوشت ورزشکار اوگاندایی پس از ناپدید شدن در ژاپن

 

به گزارش پول نیوز،یکی از ورزشکاران اوگاندا که در کمپ تمرینی پیش از المپیک حضور داشت، زمانی که می‌خواستند از او تست کرونا بگیرند متوجه می‌شوند ناپدید شده است، از این رو پلیس و مقامات محلی به او دنبال بودند.

 

جولیوس اسکیتیلوکو، وزنه بردار 20 ساله که در ایزومیسانو، استان اوزاکا اقامت داشت، یادداشتی در هتل بر جای گذاشته است که در آن نوشته بود: "می‌خواهم در ژاپن کار کنم و نمی‌خوام به اوگاندا برگردم چون شرایط زندگی آنجا بسیار سخت است."

 

او پس از ورود به ژاپن متوجه شد المپیک را از دست داده است و قرار بود سه شنبه با مربی خود به خانه برگردد اما اکنون از هم تیمی‌هایش خواسته است وسایلش را به همسرش بدهند.

 

پس از تحقیقات مشخص شد که او در ایستگاه محلی بلیط قطار به مقصد ناگویا، جایی که حدود 150 نفر از مردم اوگاندا در اواخر سال گذشته در آن زندگی می‌کردند، خریداری کرده است.

 

البته این ورزشکار حدود ساعت 6 عصر وقتی یک مقام مسئول در اوگاندا با او تماس گرفت به تلفنش پاسخ داد، اما سپس عنوان کرده در موقعیت مناسبی برای گفتگو نیست و تلفن را قطع کرده است.

 

دو ورزشکار اوگاندا در بدو ورود به ژاپن تست کرونایشان مثبت شد و اکنون مشخص نیست این ورزشکار هم جزو آن دو نفر بوده است یا نه.

 

منبع : ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: