کد خبر: ۳۵۵۱۱۱
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
0
رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی افزود: در حال حاضر قیمت قارچ به صورت عمده و فله کیلویی ۳۵ هزار تومان و به صورت خرده فروشی و بسته بندی حدود ۵۵ هزار تومان است.

قیمت قارچ 55 هزار تومان شد

 

به گزارش پول نیوز، مهدی رجبی در ارتباط با رسانه ملی گفت: کُلَش که برای بستر رویش قارچ استفاده می‌شود از کیلویی ۱,۵۰۰ تومان در فروردین به کیلویی ۴,۵۰۰ تومان در اردیبهشت رسیده و خاک بیش از ۲ برابر افزایش قیمت داشته است.

وی افزود: همچنین به علت کاهش جوجه ریزی تولید کود مرغی نیز کاهش یافته است.

رجبی با اشاره به حضور گسترده دلالان بازار تولید قارچ گفت: افزایش هزینه‌های تولید، تولیدکنندگان را به ورشکستگی کشانده است و اگر فکری برای این شرایط نشود صنعت قارچ نابود خواهد شد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی افزود: با وجود این افزایش هزینه‌های تولید، قارچ افزایش قیمتی نداشته و در حال حاضر قیمت آن به صورت عمده و فله کیلویی ۳۵ هزار تومان و به صورت خرده فروشی و بسته بندی حدود ۵۵ هزار تومان است.

 

منبع: مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: