کد خبر: ۳۵۵۳۳۹
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
0
سدان لوکس آئودی پاییز روانه بازار اروپا و آمریکا خواهد شد.
آئودی از ۲۰۲۲ RS۳ رونمایی کرد/ سدان لوکس آئودی؛ پاییز در بازار خودرو
به گزارش پول نیوز، بازار خودرو این روز‌ها شاهد رونمایی از اتومبیل‌های جالب و لوکس زیادی است که با امکانات خاص خودشان چشم مشتریان را به خودشان معطوف کرده اند. مارک‌های مشهور خودروسازی نیز با بهره مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات و کادر تخصصی سعی در تولید بهترین محصولات مطابق با آخرین استاندارد‌ها دارند.

به نقل از cnet، محصول جدید آئودی به نام RS ۳،۲۰۲۲ تولید و به زودی روانه بازار می‌شود. این خودرو یک سدان جمع و جور ۴۰۱ اسب بخار است که حالت رانش دارد. فقط در ۳.۸ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت می‌رسد. قدرت پنج سیلندر و نوع جدیدی از دیفرانسیل عقب نیز از دیگر ویژگی‌های آن است. در ماه ژوئن، آئودی مشخصاتی از ماشین RS ۳ را برای مشتریان ارائه کرد.

در حالی که این خودرو به دو فرم سدان و پنج درب هاچ بک به بازار اروپا می‌رود، ایالات متحده آمریکا فقط میزبان سدان خواهد بود. ممکن است برای برخی از علاقه‌مندان در این مورد ابهاماتی وجود داشته باشد، اما مشخصات منتشر شده آن بسیار امیدوارکننده است.

مشخصات آئودی ۲۰۲۲ RS۳
این ماشین از طریق چهار چرخ با یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه هفت سرعته به زمین برخورد می‌کند، RS ۳ نیروی محرک کافی را ایجاد می‌کند تا فقط در ۳.۸ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. گشتاور نیز افزایش یافته و از ۳۵۴ پوند فوت به ۳۶۹ پوند فوت رسیده است. به نظر می‌رسد RS ۳ به رنگ سبز باشد، با یک مشبک بزرگ مشکی که به خوبی در مقابل سایر قطعات تزئینی سیاه و براق مشخص است. سپر جلو با برخورد زیاد به هوا تهاجمی است، در حالیکه سپر عقب عناصر تزئینی و یک جفت لوله دم بزرگ به آن اضافه شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: