April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۸۱۰
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
0
هر اونس طلا با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۸۰۶ دلار و ۳۲ سنت رسید.

هر اونس 1806 دلار شد

 

به گزارش پول نیوز، قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر کاهش بازده اوراق قرضه آمریکا و نگرانیها نسبت به شیوع کرونای دلتا افزایش یافت.


بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۸۰۶ دلار و ۳۲ سنت رسید. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۳ درصد افزایش، ۱۸۰۶ دلار و ۳۰ سنت بود.

بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله آمریکا کاهش یافت و هزینه نگهداری طلا که بازدهی ندارد را کمتر کرد.

در این بین، شاخص دلار نزدیک به بالاترین رکورد خود در سه ماه و نیم گذشته ایستاد و جذابیت طلا را تحت الشعاع خود قرار داد. دلار قویتر معاملات طلا را برای خریداران خارجی گرانتر می کند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۲۵ دلار و ۲۴ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد کاهش، ۲۶۶۸ دلار و ۴۸ سنت معامله شد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، ۱۶۰۳ دلار و ۲۳ سنت بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: