May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۸۸۰
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
0
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: اولویت‌های تقنینی و نظارتی این کمیسیون با حضور رئیس مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش پول نیوز؛ روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (دوشنبه ۴ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه درباره اولویت‌های تقنینی و نظارتی این کمیسیون در اجلاسیه دوم و سه سال پیش رو با حضور محمدباقر قالیباف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: در ابتدای جلسه آقای محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نکات و دغدغه‌هایی را مطرح و سپس تعدادی از اعضای کمیسیون نکات خود را بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی مطالبی درباره اولویت‌های تقنینی و نظارتی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در این جلسه مطرح کرد.

نجابت گفت: اصلاح نظام اداری و اجرایی کشور می‌تواند مهمترین اولویت کمیسیون در ادامه کار باشد و طرح مدیریت جامع شهری و روستایی قرار بر این شد که در کمیسیون به طور جدی مورد رسیدگی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطرنشان کرد: اصلاح قانون انتخابات و احزاب هم جزو اولویت های تقنینی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خواهد بود و در نهایت مقرر شد با یک جمع بندی نهایی طی روزهای آتی، کمیسیون به وظایف و اولویت‌های خود در ادامه مسیر به طور دقیق بپردازد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: