April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۹۷۷
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
0
معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه واردات واکسن کرونا به حد مطلوب در کشور رسیده است، گفت:‌ عملیات واکسیناسیون شتاب گرفته است.

میزان واردات واکسن کرونا به ایران ‌مطلوب شد

 

به گزارش پول نیوز، ایرج حریرچی ظهر امروز ‌در حاشیه  ‌راه‌اندازی مقدماتی و  تست تجهیزات پزشکی  مرکز ملی یون‌درمانی کشور در کرج در جمع‌خبرنگاران با بیان اینکه اکنون ‌میزان واردات واکسن کرونا مطلوب و به حد کافی است، اظهار داشت: تولید داخلی ‌نگرانی‌ها را از بابت تامین واکسن برطرف کرده  و هیچ نگرانی از لحاظ تامین واکسن به ویژه  در دز دوم برای افرادی که دز اول را تزریق کردند، وجود ندارد.

معاون کل وزارت بهداشت با درخواست از مردم به ویژه افراد بالای ۶۰ سال برای تزریق هر چه سریع‌تر ‌واکسن کرونا افزود: ‌در برخی از استان‌ها واکسیناسیون در سطح مورد انتظار که بالای ۹۰ درصد است، نیست.

وی با بیان اینکه در برخی از استان‌ها ۲۰ تا ۴۰ درصد از افراد واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، گفت:‌ از رسانه‌ها، افراد مورد اعتماد مردم، علما، روشنفکران، هنرمندان و فرهنگیان تقاضا داریم مردم را به این امر تشویق کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: