کد خبر: ۳۵۶۵۸۳
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
0
با ساختار جدید احراز هویت که توسط صرافی‌های خارجی در حال اجراست، به محض شناسایی کیف پول خریداران ایرانی رمزارزها، حساب موجود در آن مسدود خواهد شد.
خطر بزرگ در کمین کاربران ایرانی صرافی های بایننس و کویننس
 
 
 
به گزارش پول نیوز تعداد قابل توجهی از خریداران ایرانی رمزارزها، از صرافی‌های خارجی برای خرید و نگه‌داری رمزارز‌ها استفاده می‌کنند و بنابر بررسی‌ها، بایننس یکی از محبوب‌ترین صرافی خارجی بین کاربران ایرانی است. کوینکس نیز صرافی دیگری است که اخیرا فعال شده و مدعی است که خارجی است.

اگرچه در گذشته نیز موارد متعددی ثبت شده که صرافی‌های خارجی حساب و دارایی کاربران ایرانی را مسدود ساخته بودند یا حساب‌های خود آن‌ها به واسطه اقدامات مشکوک مسدود شده و در نتیجه میلیون‌ها دلار دارایی کاربران ایرانی از بین رفته یا به خطر افتاده، اما به نظر می‌رسد این‌بار، خطر مسدود کردن حساب‌ها جدی‌تر از قبل است و ایرانی‌ها باید سریعتر به فکر پیشگیری باشند.

بر این اساس، صرافی بایننس اخیرا اعلام کرده که یکی از اولین صرافی‌هایی است که سیستم CipherTrace Travel را با هدف کنترل انطباق با قوانین و مقررات شبکه مقابله با جرایم مالی (FinCen) و گروه ویژه اقدام مالی (FATF) پیاده سازی کرده است.

تعداد قابل توجهی از خریداران ایرانی رمزارزها، از صرافی‌های خارجی برای خرید و نگه‌داری رمزارزها استفاده می‌کنند و بنابر بررسی‌ها، بایننس یکی از محبوب‌ترین صرافی خارجی بین کاربران ایرانی‌ است. کوینکس نیز صرافی دیگری است که اخیرا فعال شده و مدعی است که خارجی است.

اگرچه در گذشته نیز موارد متعددی ثبت شده که صرافی‌های خارجی حساب و دارایی کاربران ایرانی را مسدود ساخته بودند یا حساب‌های خود آن‌ها به واسطه اقدامات مشکوک مسدود شده و در نتیجه میلیون‌ها دلار دارایی کاربران ایرانی از بین رفته یا به خطر افتاده اما به نظر می‌رسد این‌بار، خطر مسدود کردن حسابها جدی تر از قبل است و ایرانی ها باید سریعتر به فکر پیشگیری باشند.

بر این اساس، صرافی بایننس اخیرا اعلام کرده که یکی از اولین صرافی هایی است که سیستم CipherTrace Travel را با هدف کنترل انطباق با قوانین و مقررات شبکه مقابله با جرایم مالی (FinCen)  و گروه ویژه اقدام مالی (FATF) پیاده سازی کرده است.

منبع: مشرق

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: