April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۶۸۱
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
0
در صورتی که آیت الله رئیسی سکان هدایت اقتصاد کشور را به گروه فرهاد رهبر، علی طیب نیا، شاپور محمدی و نزدیکان آن‌ها بسپارد، به رئیس جمهوری از پیش بازنده تبدیل می‌شود.
آیا لشکر شکست خورده روحانی سکاندار اقتصاد کابینه رئیسی می‌شود؟
به گزارش پول نیوز، برخی از کارشناسان سیاسی معتقدند که فرهاد رهبر، رییس اسبق سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رییس پیشین دانشگاه تهران سکان اقتصادی دولت سیزدهم را در دست خواهد گرفت و در تلاش برای چینش مدیران اقتصادی دولت سیزدهم است.

برنامه ریزی شده است تا وی در قامت معاون اقتصادی رییس جمهور کشتی اقتصاد ملی را با همکاری علی طیب نیا به عنوان رییس سازمان برنامه و بودجه و شاپور محمدی رئیس اسبق سازمان بورس در منصب وزیر اقتصاد هدایت کند.

ظواهر امر نشان می‌دهد که کمیجانی ریاست کنونی بانک مرکزی برای حداکثر یک سال در جایگاه خود ابقاء و رضا راعی به ترکیب مدیریتی آن در جایگاه قائم مقامی اضافه شود.

این تیم مدیریتی که در دهه‌های گذشته در راس نظام مدیریتی و برنامه ریزی کشور قرار داشته اند را می‌توان ذیل منطق تحلیلی مدیریت شکست خورده دسته بندی کرد که نقطه روشنی در کارنامه کاری خود ندارند. تنها افتخار طیب نیا امضای فرقانونی FATF است که نظام بانکی کشور هنوز با تبعات آن دست به گریبان است. فرهاد رهبر هم در سازمان برنامه به قدری ناکارآمد بود که احمدی نژاد ناگزیر از منحل کردن این سازمان شد.

در صورتی که آیت الله رئیسی سکان هدایت اقتصاد کشور را به این گروه بسپارد، به رئیس جمهوری از پیش بازنده تبدیل می‌شود که هیچ یک از وعده‌های اقتصادی خود را نمی‌تواند محقق کند.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: