April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۷۱۸
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
0
قهرمان کشتی فرنگی المپیک ٢٠٢٠ گفت که با موفقیت در این مسابقات به رویای دوران نوجوانی‌اش رسید.
 
اظهارات گرایی پس از کسب طلای المپیک

به گزارش پول نیوز محمدرضا گرایی بعد از قهرمانی در وزن ۶٧ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ٢٠٢٠ توکیو گفت: از دوران نوجوانی رویای کسب مدال المپیک از را داشتم و اکنون احساس خوشحالی می‌کنم که به آن رسیدم. آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال المپیک است و خوشحالم که دل مردم را شاد کردم.

وی درباره اینکه یک سال پیش قول کسب مدال در المپیک را داده بود، خاطرنشان کرد: آن زمان هنوز دوبنده تیم ملی را به دست نیاورده بودم. من هدف دو ساله داشتم و به آن رسیدم.

قهرمان طلایی المپیک توکیو اظهار داشت: در مسابقه فینال وقتی اخطار گرفتم حریف اوکراینی از پشت مچ دستم را گرفت که این حرکت خطا بود. دوربین آن صحنه را شکار نکرد و اعتراض ما هم مورد توجه قرار نگرفت. از آن به بعد از لحاظ فنی کشتی را در دست گرفتم و ادامه دادم.

گرایی درباره رقابت با نمایندگان سایر کشور‌ها و مشکل داوری در این رقابت‌ها عنوان کرد: وزن ۶٧ کیلو سخت‌ترین وزن مسابقات بود و ۶-٧ قهرمان در این وزن بودند که خدا را شکر همه را شکست دادم.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: