کد خبر: ۳۵۷۰۶۲
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
0
وزیر نیرو گفت: خبرنگاران، زبان گویا و چشم بینای مردم برای رصد تلاش‌ها و دستاوردهای خدمت‌گذاران آنها هستند.

اردکانیان: خبرنگاران زبان گویا و چشم بینای مردم هستند

 

به گزارش پول نیوز، در پیام رضا اردکانیان آمده است: خبرنگاران، زبان گویا و چشم بینای مردم برای رصد تلاش‌ها و دستاوردهای خدمت‌گذاران آنها و روایت‌کننده واقعیت‌های نهان و آشکار برای جامعه هستند. تعهد و مسئولیت‌پذیری آنهاست که می‌تواند فرآیند آگاهی‌بخشی به افکار عمومی را در مسیر تحقق عدالت اجتماعی رهنمون سازد.

وزیر نیرو افزود: در آخرین روزهای مسئولیتم در وزارت نیرو، خود را مدیون تخصص و تلاش شبانه‌روزی و شجاعانه و متعهدانه شما می‌دانم که با دغدغه‌مندی و سعی بی‌پایان برای انعکاس دستاوردهای این صنعت به مردم از جان و دل تلاش کردید.

وی خاطر نشان کرد: با گرامیداشت یاد تمامی خبرنگاران درگذشته طی سال گذشته به‌ویژه خبرنگاران فقید خبرگزاری ایسنا و ایرنا که در سانحه رانندگی دعوت حق را لبیک گفتند، روز خبرنگار را صمیمانه به تمامی خبرنگاران به‌ویژه یاران رسانه‌ای بخش آب و برق تبریک می‌گویم.

محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: