کد خبر: ۳۵۷۶۳۶
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
0
شرکت به‌پرداخت ملت در هشتمین دوره سالانه از نظرسنجی «جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان» به‌عنوان محبوب‌ترین برند ایرانی به انتخاب استفاده‌کنندگان از پایانه‌های فروشگاهی، حائز رتبه نخست و کسب تندیس زرین برند محبوب ایرانی شد.
«به ‌پرداخت ملت» برند محبوب کاربران پایانه‌های فروشگاهی شد
به گزارش پول نیوز، هشتمین دوره نظرسنجی سالانه «برند محبوب مصرف‌کنندگان» در ۱۰۰ گروه کالایی و خدماتی با حضور بیش از ۱۵۰۰ برند ایرانی از تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه لغایت ۱۵ تیرماه سال جاری در بستر شبکه اجتماعی برگزار شد.

در هشتمین دوره از این جشنواره شرکت " به‌پرداخت ملت" توانست از میان برندهای ارائه‌دهنده خدمات در بخش پایانه‌های فروشگاهی بالاترین درجه محبوبیت را میان کاربران این پایانه‌های پرداخت الکترونیک احراز کند.

این جشنواره که با حضور برندهای مختلف ایرانی و براساس نظرسنجی و آرای هموطنان برگزار می‌شود، به‌عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه قدردانی از این برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد.

بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف‌کنندگان دریافت کرده و این بزرگ‌ترین افتخاری است که یک برند می‌تواند در بازار کسب کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: