کد خبر: ۳۵۷۹۶۶
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
0
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: عملیات تخلیه و بارگیری کالا نسبت به سال‌های گذشته سرعت یافته است و سازمان بنادر و دریانوردی به تعهدات خود عمل می‌کند.
تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور سرعت گرفت
به گزارش پول نیوز، سیامک علیشاهپور اظهار کرد: در گذشته روند تخلیه و بارگیری کالا با تاخیر مواجه می‌شد و صاحبان کالا برای تحویل کالای خود، معطل می‌شدند، اما طی ۴ سال اخیر با وجود مشکلات متعدد این موضوع اصلاح شده و تخلیه و بارگیری انواع کالاها؛ سرعت پیدا کرده است.

وی افزود: سرعت در عملیات تخلیه و بارگیری کالا حتی در دوران کرونا هم کاهش نیافت و این امر نشان می‌دهد که در این حوزه سرمایه‌گذاری درستی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: افزایش سرعت در عملیات تخلیه و بارگیری کالا تنها مربوط به بنادر بزرگ مانند بندر امام خمینی (ره) و کالا‌های اساسی نیست؛ بلکه در بنادر کوچک مانند اروند و چوئبده نیز کالا‌ها بدون مشکل و معطلی تخلیه می‌شوند و این امر سبب شده تا مواد اولیه با سرعت بیشتری به کارخانه‌ها و مراکز تولیدی برسد.

علیشاهپور با بیان اینکه فعالان اقتصادی نسبت به عملکرد و خدمات رسانی بنادر رضایت دارند، تصریح کرد: وضعیت بنادر آبادان و خرمشهر نسبت به گذشته بهبود خوبی داشته است و ادامه این روند باعث می‌شود تا سطح مبادلات تجاری ایران با کشور‌های همسایه افزایش پیدا کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: