کد خبر: ۳۵۹۲۲۶
۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
0
پرونده قیمت در بازار ایران خودرویی ها امروز 21 شهریور 1400 چگونه بسته شد؟
دلار ارزان شد؛ قیمت خودرو استپ کرد
ارزیابی بازار پرتیراژ‌های ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز با وجود آنکه دلار افت قیمت نزدیک به ۲۰۰ تومانی در بازار داشت، اما ایران خودرویی‌ها بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو یکی از عواملی که شاید به توان ایجاد ثبات در بازار پرتیراژ‌های ایران خودرو را به آن نسبت داد به تکمیل بخشی از خودرو‌های ناقص این شرکت باز می‌گردد، خودرو‌های که به گفته فعالان بازار خودرو در صورت ورود آن‌ها به بازار شاهد ایجاد اصلاح قیمت در بازار خودرو خواهیم بود.

یکی دیگر از دلایلی که موجب شد تا قیمت در بازار خودرو امروز اسپ کند به طرح ساماندهی بازار خودرو باز می‌گردد. این طرح قرار بود امروز در مجلس ارزیابی شود، اما به رای گذاشتن این طرح در مجلس سرانجام پیدا نکرد تا بازار خودرو همچنان بلاتکلیف باشد. به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر خریداران و فروشندگان دست از خرید کشیده اند در حال حاضر با بازار بدون تقاضا است.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار
از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن پلاس» اشاره کرد.

در میان پرتیراژ‌های ایران خودرو امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» رشد یک میلیونی قیمت داشتند و به این طریق «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» به ۳۰۰ میلیون تومانی شدن نزدیک شد، با این شرایط می‌توان گفت قیمت «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز با افزایش یک میلیونی به ۲۹۲ میلیون رسید.

براساس ارزیابی بازار توجه به رصد بازار خودرو می‌توان گفت سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز تغییر نداشتند و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» با قیمت ۲۸۳ میلیون تومان و «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز امروز بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۵۱ میلیون تومان عرضه شد.

خانواده سمند هم امروز روز آرامی داشتند بطوریکه «سمند LX با موتور EF۷» بدون تغییر در بازار ۲۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمند LX» هم ۲۴۲ میلیون در بازار قیمت خورد. «سمند سورن پلاس» نیز در بازار ۳۱۲ میلیونی شد.
 
منبع: اقتصادنیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: