May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۹۳۹۱
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۲
0
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا تهران گفت: به هیچ وجه راه‌اندازی مراکز جدید واکسیناسیون تجمیعی در تهران شوآف رسانه‌ای نبوده و این مراکز بر اساس برنامه مدون و نیازسنجی افتتاح می‌شوند.
راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون نمایشی نیست
علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای تهران با اشاره به ازدحام در برخی مراکز واکسیناسیون طی روز‌های اخیر، اظهار کرد: واکسیناسیون بر اساس گروه‌های سنی اعلامی وزارت بهداشت است و هرگونه عدم رعایت ترتیب گروه‌های سنی می‌تواند در فرآیند واکسیناسیون در تهران اختلال ایجاد کند.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای توجه به گروه سنی اعلام شده واکسیناسیون و ثبت‌نام در سامانه افزود: این توجه و تعهد شهروندان موجب افزایش نظم و شتاب‌گیری فعالیت مراکز می‌شود که موجب کاهش گروه‌های سنی در روز‌های آینده می‌شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران ضمن رد ادعای عدم نیاز ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون تجمعی و نمایش رسانه‌ای در افتتاح این مراکز، تصریح کرد: به هیچ وجه این ادعا صحیح نیست و هر مرکز واکسیناسیون تجمعی جدیدی که در تهران راه‌اندازی می‌شود، پیش از آن توسط معاونت بهداشتی بررسی شده و بر اساس شاخص تقسیم به نسبت جمعیتی و نیاز به ایجاد ایستگاه واکسیناسیون اقدام می‌شود.

زالی تصریح کرد: یک نقشه ملی توسعه مراکز تجمیعی و برنامه‌های ایستگاه‌های تلقیح واکسن وجود دارد که برای شهر تهران توسط وزارت بهداشت تهیه و تدوین شده و بر اساس آن نقشه عمل می‌شود و بنابراین راه‌اندازی مراکز جدید بر اساس برنامه مدون و نیازسنجی صورت می‌پذیرد.

منبع: مشرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: