کد خبر: ۳۶۰۱۶۱
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
0
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پیوستن جمهوری اسلامی ایران به سازمان شانگ‌های نشان داد که امروز اعمال تحریم بر ایران سخت‌تر از گذشته است و فضای جدیدی باز شده است.
اعمال تحریم بر ایران سخت‌تر از گذشته است
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، درباره عضویت ایران در سازمان شانگهای، اظهار داشت: پیوستن ایران به سازمان شانگ‌های یک پیروزی سیاسی و اقتصادی و امنیتی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: علی‌رغم خواست دشمنان که به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران هستند، این پیمان نشان داد که دنیا بسیار بزرگتر از چند کشور غربی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی فقط به چند کشور اروپایی نیست و دنیا بزرگتر از آمریکا و سه کشور اروپایی است.

سلیمی ادامه داد: دنیا شامل کشور‌های بزرگ دیگری مانند روسیه، چین، تاجیکستان و پاکستان و ۱۵ کشور همسایه ایران هم است که باید از ظرفیت‌های آنان به خوبی استفاده شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران، برقراری ارتباط با همه کشور‌های دنیاست و خودمان را محصور و محدود به ارتباط با چند کشور غربی نخواهیم کرد.

سلیمی تاکید کرد: پیوستن جمهوری اسلامی ایران به سازمان شانگ‌های نشان داد که امروز اعمال تحریم بر ایران سخت‌تر از گذشته است و فضای جدیدی باز شده است و این فضا در مناسبات اقتصادی و سیاسی و امنیتی برکات زیادی برای مملکت ما خواهد داشت.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: