کد خبر: ۳۶۰۲۵۲
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
0
سازمان سنجش آموزش کشور نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.
مشاهده نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۰ +جزئیات
نتایج نهایی آزمون سراسری در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان و شهریه پرداز، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (اعم از باآزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون») امروز یکشنبه ۴ مهرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور (www.sanjesh.org) اعلام شد.

 

پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه،  ضرورت دارد ابتدا در تاریخ ۰۴/۰۷/۱۴۰۰ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند.  بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در درگاه اطلاع رسانی خود درج ننموده باشد،  پذیرفته‌شدگان لازم است مطابق روز‌های تعیین شده طبق جدول زیر برای ثبت‌نام در محل قبولی اقدام نمایند.  عدم اقدام به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آن‌ها تلقی خواهد شد.

 

جدول برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان برای آن‌دسته از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که برنامه‌زمانی برای ثبت‌نام در درگاه اطلاع رسانی خود اعلام ننموده‌اند.

 

روز و تاريخ ثبت‌نام

ترتيب حرف اول نام خانوادگي

سه شنبه مورخ 06/07/1400

الف – ب – پ – ت – ث –ج – چ -ح – خ- د

چهارشنبه مورخ 07/07/1400

ذ– ر – ز- ژ – س -ش – ص- ض – ط – ظ- ع – غ

شنبه مورخ 10/07/1400

 ف – ق – ك -گ – ل – م – ن – و - هـ - ي

 

نتایج مربوط به سایر رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی (بجز رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) همزمان از طریق درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌شود.  متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند، در غیر این صورت مطابق ضوابط با آن‌ها رفتار خواهد شد.


برای پذیرفته‌شدگان و همچنین آن‌دسته از متقاضیانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل نموده‌اند ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضی در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر تا روز پنجشنبه مورخ ۰۸/۰۷/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داده خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: