May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
عملکرد بازار سرمایه در ۷ مهر ۱۴۰۰ بررسی شد؛
کد خبر: ۳۶۰۴۶۰
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
0
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد رسید.
رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه سبزپوش شد و با رشد ۵۲۰۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۹۸ واحدی ۴۲۰ هزار و ۲۴۷ واحد را ثبت کرد.

فرابورس هم سبزپوش شد و به ۲۰ هزار و ۸۹۷ واحد رسید. شپدیس، وغدیر و پارسان بیش‌ترین تأثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند و نماد‌های شبندر، شتران و برکت مانع از رشد بیشتر شاخصبورس تهران شده اند.

قاب سرخ فولاژ در مدار ۰.۹۵ درصد؛ استقبال حقوقی‌ها برای خرید سهم در بازه ۱۵۷۰۰ ریال را شاهد هستیم.
 
 
شبندر با افت بیش از ۱ درصد به قیمت ۶۶۲ تومان رسیده و شپنا حوالی صفر تابلو نوسان مثبت و منفی دارد و با قیمت ۱۳۱۵ تومان معامله می‌شود. شتران نیز با رسیدن به قیمت ۱۱۱۳ تومان در حوالی منفی ۱ درصد قرار گرفته است.

قاب سبز خودرو در مدار ۱.۸۵ درصد و پیشتازی حقیقی‌ها برای خرید بیش از ۵۵ میلیون برگه سهم در بازه ۱۸۶۵ ریال. شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۷ مهرماه) با افزایش ۱۱ هزار و ۵۷۴ واحدی به یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۲۱ واحد رسید.

شاخص هم‌وزن ۱۲۴۹ واحد مثبت شد و به رقم ۴۲۰ هزار و ۷۹۸ واحدی دست یافت. امروز ۹۷۶ هزار فقره معامله به ارزش ۶.۷ هزار میلیارد تومان ثبت شد. «پارسان»، «وغدیر» و «شپدیس» نماد‌های مؤثر در رشد شاخص بوده‌اند.

فرابورس ۱۰۰ واحد رشد مثبت داشت و در جایگاه ۲۰ هزار و ۹۶۰ واحدی قرار گرفت. گروه شیمیایی با ۹۰۰ میلیارد تومان و گروه معادن فلزی با ۶۰۰ میلیارد تومان ارزش معاملاتی جزو برترین گروه‌های صنعت در معاملات امروز بوده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: