May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول نیوز عملکرد بازار سرمایه در دومین هفته از مهر ۱۴۰۰ بررسی کرد؛
کد خبر: ۳۶۱۰۸۶
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
0
شاخص بورس در پایان معاملات روز چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ با رشد بیش از سه هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد رسید.
رشد ۳ هزار واحدی شاخص بورس
شاخص بورس در اولین روز از هفته ۱۰ مهر ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۲۰ هزار واحدی به یک میلیون و ۴۵۷ هزار واحد رسید. از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد دو هزار و ۲۷۲ واحدی شاخص کل هم وزن اشاره کرد. همچنین حجم معاملات امروز تا کنون یک میلیارد و ۷۰۸ میلیون سهم بود که طی ۲۵۶ هزار و ۹۲ هزار معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۲۰ هزار و ۵۰۱ میلیون ریال رسید. ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۵۸ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۳۲۱ میلیون ریال شد. همچنین تا این لحظه نماد‌های "فولاد"، "کچاد" و "تاپیکو" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشته‌اند.

شاخص بورس دردومین روز از هفته با رشد بیش از شش هزار واحدی به یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد رسید. از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۱۸۳ واحدی شاخص کل هم وزن اشاره کرد. همچنین حجم معاملات تا کنون یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون سهم بود که طی ۱۷۰ هزار و ۴۸۹ هزار معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۲ هزار و ۷۹۴ میلیون ریال رسید. ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۵۹ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۱۴۵ میلیون ریال شد. همچنین نماد‌های "فارس"، "تاپیکو" و "شپدیس" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشته‌اند.


شاخص بورس در روز پس از آن ۱۲ مهر ۱۴۰۰ با رشد هشت هزار و ۳۶ واحدی به یک میلیون و ۴۸۴ هزار و ۷۱۶ واحد رسید. از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد دو هزار و ۹۷۰ واحدی شاخص کل هم وزن اشاره کرد. همچنین حجم معاملات پنج میلیارد و ۸۹۵ میلیون سهم بود که طی ۷۴۹ هزار و ۶۴۹ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۲ هزار و ۵۷۴ میلیارد ریال رسید. ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۵۹ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۱۹ میلیارد ریال شد. همچنین نماد‌های "فارس"، "شپنا" و "شبندر" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشته‌اند.

شاخص بورس در پایان معاملات آخرین روز از هفته چهارشنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰ با رشد سه هزار و ۶۴۰ واحدی به یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۲۹۲ واحد رسید. از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد هزار و ۷۹۰ واحدی شاخص کل هم وزن اشاره کرد. همچنین حجم معاملات شش میلیارد و ۶۰ میلیون سهم بود که طی ۷۶۶ هزار و ۱۳۹ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۷ هزار و ۷۵۸ میلیارد ریال رسید. ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۵۹ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال شد. همچنین نماد‌های "فارس"، "شپنا" و "شپدیس" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشته‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: