کد خبر: ۳۶۱۱۲۷
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
0
سیدحمید سجادی وزیر ورزش گفت: ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان یک مجموعه عظیم ورزشی چند منظوره‌ای است که واقعا برای آن زحمت کشیده شده و فکر و برنامه‌ریزی زیادی برای آن صورت گرفته است.
ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان سرمایه ملی فوق‌العاده‌ای است
سیدحمید سجادی با بیان این مطلب افزود: این اتفاقات ارزشمند که در جای‌جای کشور اتفاق می‌افتد باید به نحوی به اطلاع عموم هم‌میهنان برسد تا همه ایرانیان با هم افتخار کنیم که در کشورمان چنین مدیرانی هستند و همه بدانند که ظرفیت‌ها، منابع، فکر و برنامه وجود دارد و همه این‌ها در حال بررسی و اقدام است.

سجادی در خصوص اهمیت این ورزشگاه گفت: زیرساخت‌های فوق‌العاده‌ای برای ورزش فوتبال در این ورزشگاه پیش‌بینی شده است که می‌تواند مکملی برای سایر رشته‌های ورزشی باشد.

وی، تاکید کرد: ورزشگاه شهدای مس رفسنجان فضای بسیار ارزشمندی دارد و سرمایه ملی فوق‌العاده‌ای خواهد بود که امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

سجادی ادامه داد: این ورزشگاه حتما بخشی از نیاز‌های فوتبال منطقه را پوشش می‌دهد و می‌تواند میزبانی شایسته‌ای را رقم بزند؛ نه تنها برای مسابقات داخلی، ملی، باشگاهی و لیگ؛ بلکه می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی نیز در این ورزشگاه برگزار شود.

وزیر ورزش در حالی که زیرساخت‌های این ورزشگاه را فوق‌العاده توصیف می‌کرد، گفت: از دیدن امکانات و تلاشی که برای ساخت این مجموعه انجام شده و فکر و ایده‌ای که در ساخت آن بوده و برنامه‌ریزی‌های همه‌جانبه‌ای که صورت گرفته است؛ لذت بردم و انرژی گرفتم.

وی با ابرازی امیدواری از اینکه این پروژه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده عموم قرار گیرد، تاکید کرد: به سهم خود تلاش می‌کنم و یکی از تکالیفی که دارم؛ این است که به روند تسریع تکمیل این پروژه‌ها کمک کنم. همچنین از همکاران، مشاوران و سایر متخصصان در این مسیر بهره خواهم برد تا در تکمیل فضا‌هایی که هنوز باقیمانده و جای کار دارد بتوان برای سایر رشته‌های ورزشی هم راهکار‌هایی ارائه کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: