May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۲۳۲
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
0
شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته در ۱۲۶ روز معاملاتی، با ۱۸۰هزار و ۵۸۶واحد افزایش، معادل ۱۳.۸۱ درصد رشد کرد.
رشد ۱۳.۸ درصدی شاخص بورس از ابتدای امسال
از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۹۲۹ میلیارد و ۸۱۷ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۴۴۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال در بیش از ۱۰۳ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۸۵۱ دفعه طی ۱۲۶ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۸۹ میلیارد و ۳۸۰ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۶۱۹ هزار و ۵۵۷ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۲۶ روز با ۱۸۰ هزار و ۵۸۶ واحد رشد، معادل ۱۳.۸۱ درصد رشد کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۲۹۳ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۲ هزار و ۵۱۸ واحد کاهش، معادل ۲.۸۵ درصد افت کرد و رقم ۴۲۷ هزار و ۲۸۳ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۴۳ هزار و ۲۱۵ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۳۱۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۲۶ هزار و ۲۳۲ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۹۸۰ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۴.۷۸ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۲.۵۳ درصد افزایش همراه شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: