کد خبر: ۳۶۱۴۸۰
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
0
تیگو ۸ پرو محصول جدید مدیران خودرو با هیوندا سانتافه، کیا سورنتو و رنو کولئوس وارد رقابت می‌شود.
این خودرو جدید برای رقابت با خودرو‌های لوکس وارد بازار می‌شود + عکس
تست خودروی تیگو ۸ پرو محصول جدید مدیران خودرو با حضور خبرنگاران برای بررسی بیشتر این محصول انجام شد.

محصول جدید مدیران خودرو در رده محصولات لوکس بازار قرار می‌گیرد که هیوندا سانتافه، کیا سورنتو و رنو کولئوس از رقبای اصلی این محصول در بازار هستند.
 
این خودرو جدید برای رقابت با خودرو‌های لوکس وارد بازار می‌شود + عکس
تیگو ۸ پرو که احتمالا آذرماه راهی بازار می‌شود به صورت «لایف این موشن ۳» ترسیم شده و حدود ۲۲ میلی‌متر کشیده‌تر از تیگو ۸ معمولی است.

تیگو ۸ پرو نشان داده است که خودرو‌های چینی در حال دستیابی به سطح بالایی از کیفیت هستند و این محصول یکی از موفق‌ترین خودرو‌ها در بازار چین و روسیه است که حال وارد بازار ایران می‌شود.

این خودرو از نسل جدید مهندسی برخوردار است و موتوری ۱.۶ لیتری چهارسیلندر با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر دارد که باعث چابکی این خودرو نسبت به اکثر کراس اوور‌ها می‌شود.
 
این خودرو جدید برای رقابت با خودرو‌های لوکس وارد بازار می‌شود + عکس
سنسور‌های پارک جلو و عقب، رادار حرکت، سیستم هشدار انحراف، استارت دکمه‌ای با طراحی زیبا، کروز کنترل و .. از امکانات تیگو ۸ پرو است.

اما از نظر ایمنی این خودرو موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی شده است. از سویی دیگر ۶ کیسه هوا، سامانه‌های کنترل کشش و پایداری، سیستم‌های کنترل توقف در سربالایی، سامانه کنترل سرعت در سرپایینی و.. از آپشن‌های ایمنی تیگو ۸ پرو محسوب می‌شود.

۷ نفره بودن این خودرو از دیگر مزایایی است که می‌تواند مورد توجه مشتریان قرار بگیرد از سویی دیگر طراحی داشبورد برگرفته از سبک استفاده شده در مرسدس بنز است. کیفیت بالای داخل کابین را هم باید از دیگر نقاط مثبت تیگو ۸ پرو دانست.
برچسب ها: پرو ، چین ، خودرو ، رقابت ، نیوتن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: