دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران:
کد خبر: ۳۶۳۰۳۱
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
0
چند حرکت تبلیغی و ترویجی برای همگانی سازی فرهنگ بیمه‌ای کافی نیست و باید این کار بزرگ با همکاری تمامی نهاد‌های فرهنگی اعم از صدا و سیما، وزارت ارشاد و دستگاه‌های مرتبط با این پروژه عظیم فرهنگی دنبال شود.
نگاه فرهنگسازی بیمه‌ای باید فراصنعتی باشد
سید محمد کریمی که در نشست شورای هماهنگی استانی بیمه سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: رشد بیمه‌های زندگی در استان آذربایجان غربی از فرهنگ والای مردم این منطقه حکایت دارد و سودمندترین شیوه رشد صنعت بیمه، توسعه بیمه نامه‌های زندگی است.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از صندوق تامین خسارت‌های بدنی به عنوان مکمل زنجیره ارزش صنعت بیمه یاد کرد و اظهار داشت: دستاورد‌های این صندوق باید از طریق تریبون‌های رسمی نظیر نمازجمعه و نهاد‌های عمومی دیگر به گوش مردم برسد تا بیش از پیش با خدمات و ظرفیت‌های صنعت بیمه آشنا شوند.

وی توان بخش خصوصی را برای ورود گسترده‌تر به حوزه صنعت بیمه، بااهمیت توصیف کرد و گفت: شورای هماهنگی بیمه استان‌ها با تکیه بر قابلیت دو بخش دولتی و خصوصی باید در عین رقابت با تکیه بر دانش علمی و هم افزایی به پیشبرد اهداف بیمه‌ای کمک کنند.

وی در پایان بر تحکیم ارتباط مسئولان ارشد استانی و فعالان بیمه‌ای و نمایندگان شبکه فروش تاکید کرد.
شایان ذکر است در این نشست مدیران استانی و مسئولان صنعت بیمه استان و همچنین برخی از اعضای هیات عامل بیمه مرکزی حضور داشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: