کد خبر: ۳۶۳۱۲۸
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
0
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی آگاهی از خواسته‌ها و مطالبات کارکنان را مأموریت اصلی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانست و گفت: کارکنان باید با اطمینان خاطر خواسته‌ها و مطالبات خود را پیگیری کنند و شرایط مناسب برای فعالیت و خدمت‌رسانی کارکنان به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی فراهم شود.
کارکنان تأمین اجتماعی باید با اطمینان خاطر خواسته‌ها و مطالبات خود را پیگیری کنند / تحول از درون سازمان و حوزه منابع انسانی آغاز می‌شود
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در حوزه منابع انسانی ایفای صحیح وظایف و تحقق اهداف سازمانی نمود زیادی در بهبود عملکرد کارکنان سازمان دارد و تاثیر این حوزه بر عملکرد و خدمت‌رسانی سازمان اهمیت فوق‌العاده دارد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه مدیران و کارکنان حوزه منابع انسانی باید به اهمیت و حساسیت ویژه این حوزه توجه داشته باشند، گفت: تحول، عدالت و اعتماد از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است و نقطه عطف تحول مربوط به حوزه منابع انسانی است. تحول از درون سازمان و از حوزه منابع انسانی آغاز می‌شود.

موسوی تناسب بین اختیارات و پاسخگویی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: در حوزه منابع انسانی باید از همه امکانات برای جذب، ساماندهی، نگهداشت، ایجاد انگیزه و ارتقاء عادلانه کارکنان اقدام کنیم و کارکنانی که کار مشابه و عناوین استخدامی مختلف دارند باید از شرایط عادلانه برخوردار شوند.

وی ادامه داد: شایسته‌گزینی در انتصابات در حوزه‌های مختلف سازمان از دیگر مسائل مهم است و انتظار کارکنان واحد‌های اجرایی این است که ارتقائ شغلی عادلانه و متناسب با استحقاق افراد انجام شود.

موسوی ایجاد محیط و شرایط مناسب برای کار و خدمت به مردم در مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: حوزه منابع انسانی باید از شرایط کاری و زندگی عموم کارکنان آگاهی داشته باشد و برای رفاه و بهبود شرایط کار و زندگی کارکنان اقدام کند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی هدف نهایی تمامی اقدامات مدیریتی را بهبود و ارتقاء خدمات به جامعه تحت‌پوشش این سازمان دانست و گفت: محور ارزیابی فعالیت‌های سازمان تأمین اجتماعی از منظر ذی‌نفعان این سازمان یعنی کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان خواهد بود و باید تا حد امکان خدمت‌محوری را در این سازمان تقویت کنیم.

موسوی آموزش مستمر و موثر کارکنان را از دیگر حوزه‌های دارای اهمیت در سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: دانش سازمانی موتور محرک تحول است و حوزه منابع انسانی باید برای غنی شدن دانش سازمانی فعالیت کند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی انتصاب ابوالفضل عفت‌نژاد به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان را به دلیل روحیه تحول گرایی دانست و گفت: آقای عفت‌نژاد در حوزه منابع انسانی اهل فن است و روحیه تحول‌گرا در حوزه مدیریتی منابع انسانی دارد. مثبت‌نگری و تلاش شبانه‌روزی از دیگر روحیات ایشان است.

موسوی همچنین از تلاش‌ها و خدمات هادی زبده شیرکوهی، معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد.

ابوالفضل عفت‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه از حسن اعتماد سرپرست سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد و گفت: از تمامی همکاران معاونت و سایر همکاران سازمان برای انجام بهینه مأموریت و ایجاد تحول در حوزه منابع انسانی درخواست کمک و همکاری دارم.

وی افزود: ایجاد عدالت و رفع تبعیض در نظامات جذب، نگهداشت و انتصابات کارکنان از برنامه‌های اصلی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی خواهد بود.

عفت‌نژاد ادامه داد: مهمترین اولویت این معاونت رسیدگی به خواسته‌ها و نیاز‌های کارکنان است و از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد عدالت در ارائه خدمات استفاده خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: