کد خبر: ۳۶۳۷۳۶
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
0
رییس سازمان حراست کل کشور، مهم‌ترین مشکل تولید را اقتصاد دستوری خواند و گفت: اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار سبب ایجاد فساد شده و این امر باید اصلاح شود.
اقتصاد دستوری یکی از مشکلات تولید است
حجتی در بازدید از بخش‌های مختلف ایران خودرو افزود: سازمان حراست کل کشور از تمام ظرفیت‌های خود برای اصلاح قیمت گذاری خودرو و رفع موانع تولید استفاده خواهد کرد.
وی اظهار کرد: خارج کردن اقتصاد کشور از شیوه دستوری در برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد و امیدواریم بخش بیش تری از اقتصاد کشور تا سال ۱۴۰۱ از این نظام دستوری خارج شود.
رییس سازمان حراست کل کشور، ایران خودرو را شرکتی تحول‌گرا و جهادی در فکر و عمل دانست و خاطرنشان کرد: این شرکت براساس ابلاغیه مقام معظم رهبری، با تولید و عرضه محصولات جدید و بومی از جمله تارا و پروژه K ۱۲۵ اقتصاد مقاومتی را به شکل واقعی معنا کرده است.
وی اظهار امیدواری کرد، ایران خودرو در گام دوم انقلاب اسلامی در جهت توسعه صادرات و استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخلی، برنامه‌های تحولی ارایه و اجرا کند.
رییس سازمان حراست کل کشور تاکید کرد: صنعت خودروی کشور با تداوم کار‌های جهادی، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در بازار‌های بین‌المللی خواهد داشت.
گفتنی است، پیش از این بازدید، مشکلات و موانع موجود در صنعت خودرو، در نشست مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با رییس سازمان حراست کل کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: