کد خبر: ۳۶۳۸۵۱
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
0
با هدفون ساخته شده توسط مهندس انگلیسی می‌توانید بدون نیاز به اینترنت گفتار را به ۳۷ زبان دنیا ترجمه کنید.

اولین هدفون مترجم جهان ساخته شد

دنی مانو، تاجر و مهندس بریتانیایی-غنائی اولین هدفون بی سیم جهان را ساخته است که به طور خودکار و بدون نیاز به اینترنت گفتار را به ۳۷ زبان ترجمه می‌کند. دنی که در انگلستان از والدینی غنایی به دنیا آمده و در دانشگاه آکسفورد بروکس تحصیل کرده است، موفق شده تا فناوری جدیدی ارائه کند که دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

قابلیت‌های هدفون جدید

مانو گفت:" هدفون‌های بی‌سیم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که باید با یک گوشی هوشمند جفت شوند و سیستم عامل بقیه کارها را انجام می‌دهد. این نوآوری تبدیل متن به گفتار و گفتار به متن را ممکن می‌سازد، زیرا هدست بلوتوث به‌طور خودکار زبان مورد نظر را دریافت می‌کند و ترجمه گفتاری را در یک یا دو جمله ارائه می‌دهد. این اختراع موفقیت بزرگی در بازارهای اروپا، ایالات متحده و آسیا به حساب می‌آید. این‌ها اولین هدفون هوشمند دنیا با ترجمه همزمان هستند و آنچه را که دیگران می‌گویند را به زبان مدنظر کاربر ترجمه می‌کنند، همچنین این هدفون دارای صدایی با وضوح بالا است."

اولین هدفون مترجم جهان ساخته شد

وی همچنین خاطرنشان کرد که یک هدست دیگر به نام «Click S» وجود دارد که یک هدفون بی سیم هوشمند است که به کاربران امکان مکالمه و چت را می‌دهد. بر اساس گفته‌های Manu این هدفون از ۳۷ زبان اروپایی و آسیایی و ترجمه عربی استاندارد پشتیبانی می‌کند. این مهندس انگلیسی قرار است که در نمایشگاه "CAS ۲۰۲۲" در لاس وگاس آمریکا شرکت کند.

اولین هدفون مترجم جهان ساخته شد

او نوآوری‌هایی را که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود را هیجان انگیز توصیف کرد. به هر حال وجود افراد خلاق باعث شده تا دنیا به جای بهتری برای زندگی تبدیل شود و بدون وجود نوآوران و مبتکران زندگی در جهان شاید به شکل دیگری بود. حال دنیا مدیون مانو و اختراع فوق العاده او خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: