کد خبر: ۳۶۴۷۲۲
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
0
بانک ملت به خاطر اختلال در خدمات سامانه‌های بانکداری اینترنتی و همراه بانک از مشتریان عذرخواهی و درباره علل آن توضیحاتی ارایه کرد.
توضیحات بانک ملت درباره اختلال در سامانه‌های غیرحضوری
اختلال در ارایه خدمات به مشتریان از طریق درگاه‌های غیرحضوری شامل همراه بانک و اینترنت بانک ناشی از اقدامات این بانک برای ارتقای زیرساخت‌های فنی، استفاده از فناوری‌های نوین و مهاجرت به سامانه نوین بانکداری متمرکز است.

بانک ملت صمیمانه از مشتریان عزیز پوزش می‌طلبد و امید دارد با بهره گیری از فناوری‌های مدرن و زیرساختی جدیدی که در دست اقدام است، با افزودن به کیفیت خدمات خود در درگاه‌های موبایل و اینترنت بانک در روز‌های آینده چنین مشکلاتی پیش روی کاربران محترم نباشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: