کد خبر: ۳۶۵۰۰۶
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
0
هوآوی به تازگی رویدادی را در کشور چین برگزار و در آن از محصولات جدید خودش رونمایی کرد.
نمایش محصولات جدید هوآوی در چین
به نقل از gsmarena، شرکت هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین غول‌های فناوری دنیا با برگزاری یک کنفرانس بزرگ در کشور چین از تعداد زیادی از دستگاه‌های جدید خود از جمله ساعت هوشمند Huawei Watch GT Runner، رایانه رومیزی جدید با نام MateBook E، کامپیوتر یکپارچه MateStation X و عینک VR Glass ۶ DoF رونمایی کرده که امکانات و قابلیت‌های فوق العاده این دستگاه‌ها باعث حیرت کاربران شده است.

شرکت هواوی

ساعت هوشمند Huawei Watch GT Runner

پس از معرفی سری Watch GT ۳ در ماه اکتبر، هوآوی یک ساعت هوشمند ورزشی را با نام Watch GT Runner ارائه کرده بود. همانطور که از نام آن پیداست، این ساعت نسخه اسپورت‌تر از ساعت GT ۳ با ساختار فیبر پلیمری تقویت‌شده با وزن ۳۸.۵ گرم است در حالی که ساعت GT ۳ Pro وزنی حدود ۶۳ گرم داشت.

ساعت GT Runner با ضخامت ۴۶ میلی‌متر و صفحه‌ نمایش گرد ۱.۴۳ اینچی AMOLED عرضه می‌شود. ماژول ضربان قلب نوری Huawei TruSeen ۵.۰، اندازه گیری SpO۲ و ردیابی فعالیت برای بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی در این ساعت وجود دارد. همچنین ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، موقعیت‌یابی GNSS، اتصال NFC و بلوتوث سایر قابلیت‌های این دستگاه هوشمند هستند.

ساعت هوشمند Watch GT Runner همچنین دارای میکروفون و بلندگوی داخلی است که می‌توان با آن تماس گرفت. کل بسته ۵ATM ضد آب است. عمر باتری با یک بار شارژ ۱۴ روز ارزیابی می‌شود. این ساعت در رنگ‌های خاکستری و مشکی و با قیمت ۳۴۳ دلار و در چین از ۲۶ نوامبر به فروش می‌رسد.

Huawei Watch GT Runner

رایانه رومیزی ۲ در ۱ کاملاً جدید هوآوی به نام MateBook E ویندوز ۱۱ را اجرا و از تراشه‌های ۱۱ هسته‌ای i۵ و i۷ اینتل و گرافیک Iris X اینتل پشتیبانی می‌کند. همه نسخه‌ها با صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی OLED با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و پشتیبانی از هوآوی M-Stylus عرضه می‌شوند. هوآوی همچنین یک کیبورد مغناطیسی هوشمند یا صفحه کلید اسلایدی را ارائه می‌دهد که یادآور صفحه کلید جادویی اپل و بسته به پیکربندی MateBook E است. رم ۸/۱۶ گیگابایتی LPDDR۴x و SSD‌های ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی PCIe NVMe روی این دستگاه‌ها وجود دارد. علاوه بر این یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت تعبیه شده است.

MateBook E

این محصول یک رابط Thunderbolt ۴ دارد که کار شارژ را نیز انجام می‌دهد و همچنین از جک ۳.۵ میلی متری هدفون برخوردار است. MateBook E از اتصال WiFi ۶ و Bluetooth ۵.۱ پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای باتری ۴۲ وات ساعتی، چهار بلندگو و چهار میکروفون است. قیمت مدل core i۵ با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه کلید مغناطیسی هوشمند از ۹۴۰ دلار شروع می‌شود. نسخه Core i۷ با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه کلید اسلاید همراه و قلم M-Pencil با قیمت ۱۳۶۵ دلار به فروش می‌رسد. اولین فروش این محصولات در اول دسامبر خواهد بود.

هوآوی میت استیشن ایکس

اگر به دنبال دسکتاپ همه کاره هستید، MateStation X هوآوی یک صفحه نمایش LCD بزرگ ۲۸.۲ اینچی IPS با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، پردازنده‌های AMD Ryzen ۵، ۵۶۰۰H / Ryzen ۷، ۵۸۰۰H و گرافیک Radeon ارائه می‌دهد. ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی M.۲ NVMe روی آن وجود دارد در حالی که بخش نرم افزاری آن توسط ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌شود. هوآوی یک صفحه کلید بی سیم با اثر انگشت داخلی برای احراز هویت و همچنین یک موس بلوتوث دارد. قیمت MateStation X برای نسخه Ryzen ۵، ۵۶۰۰H از ۱۵۷۰ دلار شروع می‌شود و تا ۱۸۸۰ دلار برای مدل Ryzen ۷، ۵۸۰۰H افزایش می‌یابد. فروش این دستگاه‌های هوشمند در چین از ۱۲ دسامبر آغاز می‌شود.

هواوی میت استیشن ایکس

آخرین قطعه کیت جدید هوآوی VR Glass ۶DoF است. این دستگاه یک هدست VR بازی با دو کنترلر اختصاصی است. این هدست دارای صفحه نمایش LCD دوگانه ۲.۱ اینچی با وضوح تک چشمی ۱۶۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و وضوح دو چشمی ۳۲۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. وزن هدست ۱۸۸ گرم و میدان دید ۹۰ درجه است. این دو لنز برای کاربرانی که نزدیک‌بینی تا -۷.۰۰- دارند قابل تنظیم هستند. Huawei VR Glass ۶DoF با قیمت ۶۲۷ دلار در چین و از تاریخ ۲۶ نوامبر به فروش می‌رسد.هدست VR Glass ۶DoF


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: