اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که برای محصولات خود میخواهید در اینستاگرام  تبلیغات انجام دهید باید به نکات مهمی توجه کنید . از آنجایی که تبلیغات میتواند نقش اساسی  و مهمی برای کسب و کار شما ایفا کند و اکثر افراد با چالش  تبلیغات روبرو هستند ، بنابراین باید دقت داشته باشید که از چه روشهایی استفاده میکنید.

برای تبلیغات به یاد داشته باشید که باید ابتدا باید آگاهی لازم  را به دست بیاورید تا بتوانید تصمیم درستی در این زمینه بگیرید ،زیرا برای داشتن تبلیغات  خوب باید حتما تبلیغات درست و مناسب کسب و کارتان انتخاب کنید و تبلیغات خوب هزینه ی زیادی دارد پس مراقب باشید هزینه تان هدر نشود.

حتما در ذهنتان سوالهایی از قبیل، در کدام پیج ها تبلیغ کنم که هم معتبر باشد و از طرفی دنبال کننده های آن فیک نباشد! یا از همه مهمتر ،کدام اینفلوئنسرها میتوانند مناسب تر باشسد برای تبلیغات، در ذهنتان باشد. هدف این مقاله دقیقا این است که به شما توضیح دهد. قبل از همه چیز در این مقاله قصد داریم در مورد یک سری نکات توضیح دهیم که شما قبل از تبلیغات باید به آن توجه کنید، تا بتوانید با خیال آسوده و با اطمینان خاطر در اینستاگرام تبلیغ کنید.

 

اصلا چرا تبلیغات در اینستاگرام؟

در ژانویه 2020 طبق تحقیقات هات  اسپات به این نتیجه رسیدند که بیش از دو میلیارد کاربر در اینستاگرام در حال فعالیت هستند و هر روز به این عدد اضافه میشود و به این نتیجه رسیدند که این کاربران میتوانند همان مشتریان بالقوه کسب و کارها باشند و در اصل نمیتوان از آنها به سادگی عبور کرد.

از آن طرف به دلیل پیشرف تکنولوژی اکثر اراد از تلفن همراه هوشمند استفاده میکنند و به همین دلیل نیازهای خود را در گوشی موبایل جستجو میکنند .اینستاگرام یک اپلیکیشن معروف است که بسیاری افراد از آن استفاده میکنند و امروزه این محبوبیت باعث شده است که افراد برای جستجوی نیازهای خود پلتفرم  معروف را انتخاب می کنند و کمتر از سایتها استفاده میکنند.

امروزه اینستاگرام به یکی از برندهای بزرگ و کوچک کسب و کار تبدیل شده است و شما با کمی  تحقیق و جستجو می توانید این قضیه را درک کنید. بعضی از افراد موفق از اینستاگرام به عنوان  ماشین پولسازی یاد میکنند. برای رسیدن به اهدافتان باید بتوانید تبلغات خود را هدفمند کنید تا به سرعت به اهدافتان برسید. اولین قدم در این راه افزایش فالوور اینستاگرام است که رابطه مستقیم با افزایش درآمد شما دارد.

 

آشنایی با انواع تبلیغات در اینستاگرام:

آشنایی با انواع تبلیغات در اینستاگرام به طور کلی سه نوع تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد که از طریق آن می توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید. سعی می کنیم اینجا فقط عنوان کنیم و در ادامه مفصل تر در موردشان توضیح می دهیم.

روش اول: در روش اول تبلیغاتی که به تبلیغات دلاری هم معروف است، افراد از طریق اکسپلور اینستاگرام به تبلیغ میپردازند و تقریبا تمام برندهای معروف دنیا هم از این  نوع روش تبلیغات استفاده میکنند.

روش دوم: در این روش تبلیغات توسط پیجهایی با فالوور بالا صورت  میگیرد شما باید آنها را شناسایی کنید و از واقعی بودن دنبال کنندگان پیج مطمئن شوید. بعد ان نحوه ی تبلیغات شماست. شما میتوانید با توجه به هزینه ای که میکنید پست 24 ساعته یا استوری را انتخاب کنید.

روش سوم: دراین نوع از روش تبلیغات ،افراد تبلیغات خود را به دست اینفلوئنسرها میسپارند ،زیرا یکی از بهترین و موثرترین روش تبلیغات این است ،البته باید این را بدانید که شما باید هزینه ی بیشتری بابت این موضوع پرداخت کنید. در این حالت تبلیغات توسط ایفلوئنسرها با ایده ها و نظرات خودشان انجام مشود که بسیار طبیعی تر است  و مردم میتوانند اعتماد بیشتری به این تبلیغات داشته باشند.

 

تبلیغات مستقیم در اینستاگرام

برای تبلیغات میتوانید از دو روش استفاده کنید .اولی روش اینفلوئنسری است که باید شخص مورد نظرات که با کسب و کارتان هماهنگ باشد را انتخاب کنید . باید دقت کنید که فردی که انتخاب میکنید با نوع فعالیت شما و حوزه ی کاریتان متناسب باشد تا بتوانید تبلیغات موثری داشته باشید.دومی روش اسپانسری است. برای اینکار ابتدا باید حساب کاربریتان را به حساب فیسبوک متصی کنید. بعد از اینکار شما میوانید تبلیغات خود را به صورت اسپانسری انجام دهید اما برای فعال شدن تبیلغات شما نیاز به  پرداخت هزینه است که باید آن را به دلار پرداخت کنید.

 معیارهای هزینه تبلیغات در اینستاگرام همانند تبلیغات در فیسبوک یا گوگل بر اساس یک بودجه روزانه محاسبه می شود. برای پرداخت هزینه میتوانید از خود اینستاگرام و فیسبوک  اقدام  کنید .اما با توجه به سیستم اینستاگرام حتما باید از فیسبوک استفاده کنید.

هزنه های تبلیغاتی اینستاگرام ز طریق کارتهای اعتباری مانند مستر کارت یا ویزا کارت انجام میشود که با توجه به شرایط کشور باید بدانید چگونه و چطور از آنها استفاده کنید. حساب بین المللی پی پال یکی از حسابهایی است که اگر درآن مجموعه عضو باشید میتوانید از آن برای پرداخت هزینه های تبلیغات استفاده کنید.

راه دیگر برای پرداخت هزینه ها استفاده از حساب ارزی استفاده کنید . بدین صورت که سایتهای واسط پرداختی وجود دارند که شما میتوانید از آنها کمک بگیرید. در این روش شما به راحتی میتوانید حسابهای ارزی خود را به امن ترین شکل ممکن  پرداخت کنید .در واقع آنها به سادگی از طرف شما پرداخت ارز میکنند.

 

هزینه تبلیغ مستقیم در اینستاگرام چقدر است؟

سوال خیلی از کابران اینستاگرام همین است که هزینه تبلیغات چقدر است؟و پاسخ این سوال میتواند برای شما خیلی مهم باشد زیرا میتواند در تصمیم گیری شما نقش مهم و اساسی داسته باشد .هزینه محاسبه تبلیغات مستقیم اینستاگرام به چند عامل مهم بستگی دارد. باید از همان اول قالب محتوای خود را بدانید مثلا اینکه پست یا استوری است . و زمان پخش آن هم بسیار مهم است . به طور کلی هزینه های تبلیغات  مستقیم در اینستاگرام از 02. شروع میشود تا 2 دلار هم ممکن است برسد  که قیمت آن بستگی به ازای هر کلید دارد و در نهایت قیمتها  ثابت نمی باشد و ممکن است با درخواست مشتری تغییر کند.

برای تبلیغات کسب و کار خود یکی از متداول تربن روش ها، استفاده از پیجهای پربازدید میباشد. تبلیغات در این پیج ها به گونه ای است که پست به صورت عکس ،ویدیو یا یک استوری به مدت 24 ساعت در پیج منتشر میشود و با توجه به هدفمند بودن موضوع تبلیغ با پیج مورد نظر اشخاص زیادی ازپیج بازدید میکنند و همین  از طرفی باعث موفقیت شما در تبلیغ میشود و از یک طرف هزینه ی کمتری نسبت به روشهای دیگرپرداخت کرده اید.

 در ابتدا برای این روش تبلیغاتی باید به چند نکته توجه کنید. داشتن مخاطب هدف یکی از مهترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید زیرا اگر موضوع تبلیغات شما با سلیقه و انتخاب مخاطب برای پیج یکی نباشد بنابراین احتمال انفالو کردنشان زیاد است.  به عنوان مثال اگر می خواهید تبلیغی در رابطه با کسب و کار اینترنتی یا کسب درآمد از بورس کنید بهتر است در پیج های انگیزشی که مخاطبانی در راستا با هدف شما دارند انجام دهید.

نکته ی دوم این است که واقعی بودن فالوور ها یکی از اصول اساسی تبلیغات است. زمانی که شما پیجی انتخاب میکنید که فالوورهای واقعی نداشته باشد تبلیغات شما در عمل بی فایده است .و از همه مهمتر پول شما به هدر رفته است. بنابراین قبل از اینکه بخواهید راجع به این موضوع تصمیم بگیرید بررسی و تحقیق کنید تا از واقعی بودن فالوورها اطمینان حاصل کنید .بهترین راه حل این است که تعداد فالوورها را با تعداد لایکهای پست صفحه ی مورد نظر مقایسه کنید.

 

تبلیغات از طریق افراد تاثیر گذار (اینفلوئنسر مارکتینگ)

این روزها اینفلوئنسرها نقش مهمی در تبلیغات دارند و تاثیر گذار بودن آن ها روی مخاطبانشان از دلایل مهم به حساب می آید .اینفلوئنسرها  و بلاگرها به دلیل شناخته بودنشان مردم بیشتر به آنها اعتماد میکنند  و از طرفی منبع درآمد آنها از طریق تبلیغات است پس آنها سعی میکنند تبلیغاتی انجام دهند که برای مردم هم سود داشته باشد . بنابراین مردم به آنها اعتاد میکنند و معرفی خدمات و دیده شدن برندتان خیلی راخت تر خواهد شد. اکثر کاربران این سوال در ذهنشان ایجاد میشود که آیا میشود از طریق اینفلوئنسرها تبلیغات انجام بدهند؟ در جواب این سوال باید بگویم بله !اما برای تبلیغ دادن به این افراد باید هدف مشخصی داشته باشید  تا بتواند اثر بخشی بالایی برای شما داشته باشد .

نکته ی اول  اینکه شما باید شخصی را انتخاب کنید که با تبلیغات شما متناسب باشد یعنی با توجه به کسب و کارتان کسی که تبلیغ کارتان را به عهده گرفته دارای مخاطبان یکسانی مثلا اگر درب های اتوماتیک می فروشید نباید به اینفلوئنسری که کارش خنداندن مردم است تبلیغ تان را بسپارید باشد.

 مورد بعدی بررسی تاثیر گذاری فرد است. باید ببینید آیا می تواند روی مخاطبانش تاثیر گذاری عمیقی داشته باشد یا خیر! حداقلش اینه که باید بفهمید تبلیغ شما می تواند روی مخاطبانش تاثیر گذار باشد یا نه؟

 نکته ی بعد اینکه باید اینفلوئنسری انتخاب کنید که در تبلیغاتش خلاقیت داشته باشد و بتواند پیام تبلیغاتی شما را به بهترین شیوه ارائه دهد .که اگر اینگونه باشد شما به سرعت میتوانید مخاطبان خود را جذب کنید و این یکی از سریعترین راه ها برای رشد صفحه شما برای کسب و کارتان میشود.

 

آیا خرید پیج اینستاگرام یک روش سریع تر برای معروفیت نیست؟

خیلی از کسب و کارها برای معروفیت سریع تر در اینستاگرام از پیج های آماده اینستاگرام استفاده می کنند. خرید پیج اینستاگرام یکی از روش هایی است که شما می توانید راه صد ساله رو یک شبه طی کنید. اما به شرط اینکه موقع خرید پیج حتما به نکات مهمی که وجود دارد توجه کنید و از سایت های معتبر که خرید و فروش پیج اینستاگرام دارند خرید کنید.

 

تعرفه خرید پیج های اینستاگرامی چگونه است؟

هیچ تعرفه خاص و مشخصی برای فروش پیج اینستاگرام وجود ندارد. معمولا قیمت یک پیج اینستاگرامی بر اساس تعداد فالوورها و لایک های پست هایش محاسبه می شود. که اکثر سایت های فروش پیج اینستاگرام قیمت مشابهی دارند.

اما اگر بخواهیم قیمت واقعی روی پیجی بذاریم بر اساس تعداد فالوور و میزان لایک های آن باید باشد. مثلا اگر پیجی 10 کا فالوور داشته باشد و هر پست آن میانگین 1000 الی 1500 لایک بخورد چیزی حدود 1 الی 3 میلیون تومان ارزش دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: