May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۵۹۲۱
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
0
نمایشگاه ایران متافو، با گرد‌هم‌آوری صنایع در حوزه فلزات و فولاد، یکی از عظیم‌ترین نمایشگاه‌های کشوری به شمار می‌رود. در این نمایشگاه، صنایع زنجیره فلزات، از استخراج از معدن تا تولید و عرضه حضور می‌یابند.

با گذر از دوران قرنطینه عمومی ناشی از کرونا و برپایی مجدد نمایشگاه‌ها، صنایع فرصت دوباره‌ای دارند تا با هم صنف‌های خود آشنا شوند و بستری برای به اشتراک‌گذاری دانش خود در محیطی تخصصی در اختیار داشته باشند. شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با نام تجاری آیرومارت، در هجدهمین نمایشگاه ایران متافو، میزبان شما خواهد بود.

طرح بورسی آیرومارت در ایران متافو

آیرومارت در متافو تهران، با طرحی اختصاصی در کنار شماست. این مجموعه با اطلاع از نیاز مصرف‌کنندگان در صنایع مختلف، انواع مقاطع فولادی را به صورت اختصاصی و با طرح‌هایی ویژه برای مشتری عرضه می‌دارد. در "طرح بورسی" آیرومارت می‌توانید مقاطع فولادی ساختمانی چون میلگرد و تیرآهن را با قیمت پایه بورس و از برندهای معتبر سراسر کشور خریداری نمایید.

شایان ذکر است؛ آیرومارت برای راحتی هر چه بیشتر مصرف‌کننده، با شرایطی استثنایی این مقاطع را به فروش می‌رسانند. مشتریان می‌توانند کالای مورد نیاز خود را با شرایط پرداخت ویژه دریافت کنند. آیرومارت، با تکیه بر  بیش از 35 سال تجربه فعالیت در بازار آهن آلات و در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصان حوزه فولاد و با علم به اقتصاد کشور، شما را یاری خواهد داد تا بهترین انتخاب را در هر شرایطی داشته باشید.

این مجموعه، امنیت را به بازار فولاد هدیه داده و امکان خرید در سریع‌ترین شرایط و تنها با یک کلیک را فراهم می‌آورد. در سالن 41 و غرفه B1 نمایشگاه متافو تهران، کارشناسان آیرومارت منتظر شما هستند. شرکت مذکور، در اولین روز نمایشگاه ایران متافو 1400، با تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان، تامین‌کنندگان، مشتریان و اتحادیه فولاد دیدار داشت.

تامین سبد مقاطع فولادی از آیرومارت

بازرگانی آیرومارت، قادر به تامین تمامی مقاطع فولادی مورد نیاز مشتریان است و سبدی کامل از انواع مقاطع در سایزهای مختلف را عرضه می‌کند. تمامی مقاطع فولادی این مجموعه از تولیدکنندگان معتبر سراسر کشور تهیه می‌شوند.

از جمله این مقاطع می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • انواع ورق‌های فولادی پرکاربرد در صنعت شامل ورق روغنی، ورق گرم، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق اسیدشویی و عرشه فولادی. تمامی این مقاطع به صورت رول و یا شیت برش خورده از آیرومارت قابل خریداری است. ورق‌ها با بالاترین کیفیت و از برندهای برتر کشور از جمله فولاد مبارکه و اکسین اهواز، تامین می‌شوند.
  • انواع میلگرد ساده و میلگرد آجدار، میلگرد کلاف و میلگرد حرارتی برندهای مختلف سراسر کشور من‌جمله ذوب آهن، ظفر بناب، فایکو و ...
  • خرید تیرآهن هاش سبک، هاش سنگین و تیرآهن معمولی یا IPE تولید شده توسط برندهای معتبری چون ذوب آهن، فولاد البرز ایرانیان و ...
  • انواع پروفیل‌های ساختمانی، پروفیل مبلی، پروفیل Z و پروفیل‌های صنعتی
  • خرید نبشی و ناودانی در آیرومارت در ابعاد و سایزهای مختلف
  • تامین انواع لوله مانیسمان و بدون درز در سایزها و ضخامت‌های مختلف با امکان سفارشی سازی طول لوله
  • آیرومارت، واردکننده انواع مقاطع استیل از جمله ورق‌های زنگ نزن، میلگرد استیل، تیرآهن، نبشی، ناودانی، پروفیل و لوله‌های استیل برندهای معروف و باکیفیت جهانی است.

هجدهمین نمایشگاه ایران متافو، از گذشته تا کنون

نمایشگاه برجسته و بزرگ ایران متافو، از سال 1377 با هدف ایجاد فرصت برای صنعتگران سراسر کشور مشغول به کار است. اگرچه این نمایشگاه فعالیت خود را با همراهی 81 شرکت‌کننده داخلی و خارجی آغاز کرد، در سال گذشته و در بهمن 99، میزبان 193 شرکت‌کننده از 8 کشور در سراسر دنیا بود. در این سال، تعداد مشارکت‌کنندگان خارجی، 26 شرکت اعلام شد. هدف ایران متافو این است که بستری خلاقانه و تخصصی برای صاحبان صنعت ایجاد کند تا بتوانند علم، فناوری، تخصص و محصولات خود را با صنایع فعال در دنیا و ایران به اشتراک بگذارند.

گردهمایی صنایع عظیم فلزات در تهران!

صنایع شرکت‌کننده در ایران متافو، در یکی از حوزه‌های زیر فعالیت دارند:

معدن و صنایع وابسته

سنگ آهن، زغال سنگ، کک ریخته‌گری، کانی‌های فلزی، مواد معدنی فلزی، مواد پایه، فروآلیاژها، پودر گرافیت، پودر کلسینه، مولیبدن و ...

فولاد

فناوری ساخت فولاد در دسته‌های مختلف ذوب و ریخته‌گری انواع شمش، بلوم، اسلب و ...، نورد مقاطع تخت و نورد مقاطع طویل. فولادهای پرکاربرد عملیات حرارتی‌پذیر، سخت‌شونده سطحی، فولاد سردکار، گرم‌کار، زنگ نزن و ...

فلزات غیرآهنی

مس، آلومینیوم، سرب، روی و فلزات گران‌بهایی چون طلا، نقره، تیتانیوم، پلاتین و ...

ریخته‌گری، قالب سازی، آهنگری و ماشین‌کاری

صنعت ریخته‌گری فلزات آهنی و غیرآهنی، ذوب آهن، ذوب کنسانتره، ذوب و تصفیه سرباره، قراضه‌ها، انواع تجهیزات ریخته‌گری، قالب‌های ریخته‌گری، ماشین‌کاری (فرزکاری، وایرکات، و ...) آهنگری (فورج داغ و سرد)، جوشکاری و برش‌کاری خطوط لوله و اتصالات و ...

کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی

انواع کوره‌های الکتریکی، گازی، مشعلی، کف واگنی و غلطکی که برای عملیات تنش‌زدایی، آنیلینگ و نرمالینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. کوره‌های عملیات حرراتی تونلی و محفظه‌ای، کوره‌های دو محفظه‌ای، کوره‌های پخت سرامیک و لعاب پیوسته و محفظه‌ای، انواع کوره‌های آزمایشگاهی و ...

پروژه‌های صنعت و معدن

پروژه‌های اکتشاف و بهره‌وری از معادن، پروژه‌های توسعه‌ای، تونل سازی، حفاری، فعالیت در صنایع مس، سرب و ...

نسوزها و سرامیک‌های صنعتی

آجرها و مواد ویژه نسوز، لایه نسوز کوره، جرم‌های ریختنی عایق و سبک نسوز، پکینگ‌های سرامیکی، نسوزهای شکل‌دار و بی‌شکل و ...

­آیرومارت، خرید ایمن تنها با یک کلیک!

در زنجیره فولاد، از معدن تا تولید و عرضه، کارخانه‌ها و شرکت‌های بسیاری مشغول به کارند. همان‌طور که در هر حوزه اقتصادی و فروش امکان سودجویی برخی افراد در معاملات وجود دارد، در بازار آهن آلات نیز خرید از یک منبع معتبر و موثق اهمیت دارد.

مجموعه آیرومارت، انواع مقاطع فولادی را به قیمت روز عرضه می‌کند و به مشتریان امکان داشتن خریدی مطمئن و آسان را می‌دهد. بدین منظور می‌توان قیمت مقاطع فولادی را از وبسایت آیرومارت استعلام کرد. این مجموعه، تامین‌کننده انواع مقاطع فولادی در اندازه‌ها و سازهای متنوع است. همچنین، امکان برقراری تماس با کارشناسان آیرومارت از طریق شماره تلفن 02145306 فراهم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: