کد خبر: ۳۶۶۰۰۰
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
0
در مراسمی به مناسبت هفته بسیج از بازی رایانه‌ای متنسب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.
از بازی کامپیوتری «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» رونمایی شد

 مراسمی به مناسبت هفته بسیج و با حضور اقشار مختلف مردم، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل نیرو‌های مسلح ایران، سالار عقیلی خواننده مطرح کشورمان، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از اصحاب رسانه در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار و از بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» رونمایی شد.

از بازی کامپیوتری «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» رونمایی شد

مسلم معین مسئول فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین در این گردهمایی گفت:" تکیه بر ظرفیت‌های جوانان و ایمان و توانایی‌های مردم هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران است. همچنین توجه به استعداد‌های قشر جوان در کشور و حمایت از آن‌ها در سطوح مختلف خار چشم دشمنان شده و برنامه‌های آن‌ها در عرصه‌های گوناگون با شکست همراه بوده است. تیم‌های بسیجی در ۴۸ ساعت گذشته در حوزه بازی سازی ایده‌های خود را مطرح کردند که ضد انقلاب و معاندین از فراهم شدن چنین بستر مهمی اذیت شدند."

وی تصریح کرد:" در این برنامه قصد معرفی برترین و فعال‌ترین افراد حوزه فضای مجازی و تولید محتوا از حمله در بخش‌های نرم افزار، بازی و چند قسمت دیگر را داریم و شگفتانه ما رونمایی از بازی حاج قاسم سلیمانی است که به همت جوانان انقلابی تولید شده و تنه به تنه بازی‌های دنیا حرکت خواهد کرد. برگزاری این رویداد مهم طبیعتا نیازمند همدلی و همکاری مسئولین و نهاد‌های مختلفی بوده است که می‌توان به شتاب دهنده حرکت اول، موسسه علمی-آموزشی رزمندگان اسلام و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و چند نهاد دیگر اشاره کرد."

سالار عقیلی

در قسمتی از برنامه از نامزد‌های بخش برترین پایگاه اطلاع رسانی، برترین مرکز تولیدات فضای مجازی بسیج، برترین نامزد‌های بخش مدیران شبکه مردمی سایبری انقلاب، برترین نامزد‌های بخش اینفلوئنسر‌های توئیتر "شمسا"، برترین مرکز آموزش فضای مجازی بسیج و برترین فعالان شبکه مردمی سایبری انقلاب با حضور مدیرعامل موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام، سردار شیرازی و سردار جهانگیری و تنی چند از مسئولین تقدیر به عمل آمد. همچنین از خانواده شهید مدافع حرم محمد کامران و مهدی قاضی خانی با اجرای یک نمایش خاص تقدیر به عمل آمد.

از بازی کامپیوتری «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» رونمایی شد

مهدی جعفری تولید کننده بازی حاج قاسم سلیمانی و دبیر رویداد نیز در این مراسم گفت:" خیلی دوست داشتیم خود سردار قاسم سلیمانی در مراسم حضور داشته باشند چرا که مطالبه اصلی این شهید بزرگوار در سال ۹۸ نشان دادن رشادت‌های مدافعین حرم به کل جهان بود. بعد از مطالعه خاطره رهبر در مورد رشادت‌های سردار سلیمانی در نجات مردم آمرلی در جنگ با تروریست‌های داعش و حمایت‌های دکتر معین به فکر تولید این بازی افتادیم تا گوشه‌ای از دلاوری‌های این بزرگ مردان را به جهان نشان دهیم. این بازی بیش از ۷ ساعت گیم پلی دارد که تا ۲۰ ساعت هم ادامه خواهد داشت و مدت آن ۴۵ دقیقه است."

بازی کامپیوتری فرمانده مقاومت

در این مراسم از چهره های ماندگار سال فضای مجازی بسیج تقدیر شد که جایزه برترین چهره سال به محمد رضا گرایی کشتی گیر تیم ملی ایران اهدا شد. جایزه ویژه سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم به تیم بازی سازی استان مرکزی به عنوان جوان ترین بازی سازان این رویداد تقدیم شد. همچنین در بخشی از مراسم از تمبر سردار سرلشکر شهید حجازی با حضور مسئولین سازمان بسیج مستضعفین، خانواده این شهید بزرگوار و اقشار مختلف مردم رونمایی شد.

تمبر شهید حجازی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: