کد خبر: ۳۶۶۵۸۲
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
0

بیایید ابتدا با ترون و مفهوم آن آشنا شویم. ترون در واقع یک شبکه توزیع شده بر بستر اینترنت است. هدف اصلی که این موضوع دارد، انتشار محتوای دیجیتال و کسب درآمد از این طریق می باشد. همچنین سایر کاربران نیز می توانند از محتوای منتشر شده توسط این افراد استفاده کرده و به اشتراک بگذارند. افراد تولید کننده محتوا می توانند درآمد خوبی به عنوان پاداش تولید محتوا دریافت نمایند. حالا اگر این موضوع را بخواهیم به دنیای ارزهای دیجیتال مرتبط تر کنیم، باید بگوییم که ارز دیجیتال ترون در واقع یک شبکه است که بر اساس تکنولوژی بلاکچین راه اندازی شده است. علاوه بر این ها باید بگوییم که ترون یک شبکه توزیع شده است و امکان اشتراگ گذاری راحت را به کاربران خود می دهد.

ترون در سال ۲۰۱۷ توسط فردی به نام جاستین سان در سنگاپور ایجاد شد و به سرعت توانست رشد کرده و در صدر جذاب ترین رمزهای دنیا قرار بگیرد.

قیمت ارز دیجیتال ترون

رمز ارز ترون برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و کار خود را با قیمت ۰.۰۰۱۹ دلار آغاز نمود. این رمز ارز در طول یک سال رشد نرمال و متوازنی را شاهد بود اما از اوایل سال ۲۰۱۸ ارز ترون با رشد چشم گیری رو به رو شد و قیمت آن برای اولین بار به حداقل ۲۰ سنت رسید. البته طولی نکشید که این حباب قیمت شکسته شد و ارز دیجیتال ترون به همراه چند رمز ارز دیگر با افت شدیدی رو به رو شدند. اما در حال حاضر و در اوایل ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ قیمت این رمز ارز به حدود  ۰.۱۰۱۵۷۳ دلار رسیده است. البته لازم به ذکر است که این رمز ارز قیمت های بالاتر از این عدد را نیز تجربه کرده است و همچنان امکان رشد بیشتر رمز دیجیتال ترون قرار دارد. البته که اگر شما به دنیای رمز ها آشنایی داشته باشید، در بهترین زمان ممکن می توانید خرید و فروش کرده و از فرصت ها به خوبی استفاده کنید.

قیمت ارز دیجیتال ترون

این ارز دیجیتال نوپا از سال ۲۰۱۷ به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ارز دیجیتال کاردانو و فعالیت بر روی پروژه آن تنها در دو سال انجام شده است و پروژه کاردانو فعالیت خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز و در سال ۲۰۱۷ در صرافی های آنلاین به بازار عرضه شده است. این پروژه مبتنی بر بلاک چین یکی از ارزهای دیجیتال است که قابلیت اجرای معاملات به گونه ای هوشمندانه را فراهم کرده است و از حق نگذریم که این روزها یکی از بهترین و معتبرترین ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است و علیرغم هزینه پایین دارای ارزشمندی بالا و جایگاهی در ارزهای دیجیتال ارزشمند برای خود است. همین موضوع سبب محبوبیت آن در میان مردم سراسر جهان شده است.

قیمت ارز دیجیتال کاردانو

سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی خود شاید به نوعی ریسک تلقی شود. زیرا تمامی ارزهای دیجیتال از جمله ارز دیجیتال کاردانو را نمی توان بر پایه قیمتی مشخص معرفی کرد. معاملات و تراکنش ها در بازار دیجیتال و تورم موجود در سراسر جهان و نرخ دلار همه عواملی است که بر قیمت ارز دیجیتال کاردانو و دیگر ارزهای دیجیتالی موثر واقع خواهد شد. بر این اساس است که قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال تعیین می شود. اما با توجه به سوابق کاردانو می توان همچنان هزینه ای پایین تر نسبت به دیگر ارزهای دیجیتالی را از آن انتظار داشته باشیم. البته این موضوع نیز مستعد شرایط پایدار بازار ارزهای دیجیتالی است و باید نوسانات قیمت ها را همواره در نظر داشته باشیم تا بتوانیم در این موارد با قطعیت تمام نظر دهیم. در غیر این صورت ممکن است بدون آینده نگری و در نظر داشتن احتمالات سرمایه گذاری خود را با شکست رو به رو کنیم و یا متحمل ضررهای مالی و اقتصادی بیشماری شویم. در این راه کمک گرفتن از افراد متخصص نیز می تواند مثمرثمر باشد و در این راه برای کسب سودی بیشتر و بهتر شما را یاری کند.

قیمت ارز دیجیتال کاردانو

ارز دیجیتال ایاس با نماد اختصار EOS که برای برنامه های غیر متمرکز طراحی شده است در ژانویه 2018 منتشر و طی چند سال ، سیزدهمین رتبه را در سایتCoinMarketCap  به دست آورده است .این پلتفرم غیر متمرکز برای قراردادهای هوشمند طراحی شده و از رقبای اتریوم محسوب می گردد .

از اهداف این رمز ارز می توان به امنیت بیشتر و انعطاف پذیری و انطباق برای شرکت ها اشاره کرد و تصمیم دارد در آینده ای نزدیک بلاکچین اختصاصی خود را با ویژگی های خاص راه اندازی نماید.

رمز ارز ایاس توسط شرکتی به نام Black.One تاسیس شد. این شرکت توسط براندن بلومر با هدف جذب فناوری بلاکچین فعالیت خود را آغاز کرد . از دیگر توسعه دهندگان این پروژه می توان از لیمر استوی (موسس استیم) و دانیل لارمیر (بنیان گذار بیت شیرز) نام برد.

قیمت ارز دیجیتال ایاس

یکی از فعالیت های بلومر فروش سرمایه های مجازی برای بازی های ویدئویی است و لارمیر نیز یک برنامه نویس نرم افزاری است که فعالیت های خود را در زمینه ارز دیجیتال شروع کرده است .

عرضه اولیه (ICO) ایاس در سال 2017 توسط شرکت Block.One شروع  و تا سال 2018 ادامه داشت. وایت پیپر این ارز نیز در سال 2017 منتشر شد. طبق اخبار موثق پروژه ایاس رکورد جذب سرمایه 4 میلیارد دلاری در مدت زمان یک سال را زده است. توکن های ایاس ابتدا بر روی شبکه اتریوم قرار داشته اند و این توکن ها در کیف پول اتریوم نیز ذخیره می شدند و در سال 2018 این توکن ها بر روی شبکه اصلی خودشان انتقال داده شدند.

کاربران برای ذخیره و نگهداری ایاس می توانند از اپلیکیشن های معتبر موبایل ، دسکتاپ ، تحت وب و کیف پول های سخت افزاری نیز استفاده کنند. که برای استفاده از این اپ ها نیاز به افتتاح حساب و یا شرایط خاصی نمی باشد و شما در این فضا می توانید بانک خود باشید .

ارز دیجیتال ایاس نمونه ارزهایی است که از زمان ورود به بازار ارز دیجیتال دارای فراز و نشیب‌ های بسیاری بوده‌ است اما سرعت پیشرفت و رشد آن نشان از پتانسیل بالای آن برای رسیدن به جایگاه‌ های برتر دارد. در حال‌ حاضر اصلی‌ ترین رقیب آن اتریوم است و ایاس با وجود فراز و نشیب‌ های بسیاری که طی می‌ کند همچنان سعی دارد که خود را در رقابت با برترین ارزهای دیجیتال به چالش کشیده و گسترش پیدا کند. البته عملکرد ایاس همیشه با رشد همراه نبوده و در سال ۲۰۲۰ این ارز دیجیتال تنها در چند روز دچار ضررهایی بیش‌ از یک میلیارد دلار شد. البته توانست با سرعت عملکرد بالا از شتاب سقوط کم کند و سریعا اوضاع را به کنترل خود در آورد. در نتیجه رزومه آن در برابر چالش ها سبب شده است تا نه تنها از ارزش آن کم شود بلکه به نوعی قدرت نمایی و کنترل اوضاع را به دست گرفته است. در حال حاضر ایاس در جدال با ارزشمندترین ارزهای دیجیتالی است و نوسانات قیمت آن را نمی توان پیش بینی کرد. تنها باید منتظر نتایج برتری رقابت ارزهای دیجیتالی با یکدیگر باشیم.

قیمت ارز دیجیتال ایاس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: