April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۶۷۰۳
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
0
با بررسی‌های متعدد شرکت‌های بیمه در بازار بورس و تحلیل نمودار شرکت‌های بیمه، بیمه دی جزء شرکت‌های پر پتانسیل از نظر سرمایه گذاری به شمار می آید و با توجه به چشم انداز این شرکت برای آینده، سرمایه گذاری در این شرکت با ریسک کمی همراه است.
کسب سطح اول توانگری مالی توسط بیمه دی
وقتی صحبت از سرمایه گذاری در صنعت بیمه به میان میاد، سوال‌های زیادی برای علاقه‌مندان به این حوزه، وجود داره، که بهترین شرکت بیمه‌ای را چگونه پیدا کنیم؟

با بررسی‌های متعدد شرکت‌های بیمه در بازار بورس و تحلیل نمودار شرکت‌های بیمه، شرکت بیمه دی جزء شرکت‌های پر پتانسیل از نظر سرمایه گذاری به شمار میاد و با توجه به چشم انداز این شرکت برای آینده، سرمایه گذاری در این شرکت با ریسک کمی همراه است.

در نماد وِدی بعد از شروع ریزش بازار بورس و افت قیمت سهام اکثر شرکت‌ها، پس از مدتی در شرکت بیمه دی، قیمت به سمت قله قبلی خودش در قیمت ۱۰۰۰ تومان حرکت کرده و خریدار‌های پر قدرت باز هم سهام این شرکت را از محدوده ۶۰۰ تومان حمایت کردند و اجازه ریزش بیشتر را به این نماد بیمه‌ای ندادند.

بازار باز هم پس از رسیدن به قیمت ۱۰۰۰ تومان شروع به اصلاح کرده و در این ریزش باید چگونگی گام‌های ریزش را درنظر بگیریم تا بررسی‌های مجددی داشته باشیم.

با بررسی اندازه گام‌های بازار میبینیم که افت قیمت سهام، با گذشته یکسان بوده و در قیمت ۵۰۰ تومان، بازار با حمایتی دوباره و خرید‌های قدرتمند می‌تواند به سمت قیمت‌های قبلی حرکت کند.

نکته حائز اهمیت در اصلاح جدید، مدت زمان آن است. این بار نماد ودی نسبت به ریزش گذشته، زودتر به قیمت ۵۰۰ تومان رسیده است که نشاندهنده شتاب فروشندگان بوده و باید کمی با زمان، دست و پنجه نرم کند تا با زمان اصلاح قبلی هم درجه و برابر شود.

مقاومت‌های سر راه این نماد، با خطوط پویای مقاومتی قابل ترسیم است که محدوده ۶۵۰ تومان اولین مقاومت برای رشد قیمت سهام این شرکت است.

از موارد مهم و تاثیر گذار در رشد سودآوری این شرکت، مناقصه‌هایی است که شرکت بیمه دی در آن شرکت کرده و با برنده شدن در آن‌ها می‌تواند سودآوری خود را تقویت کند.
 

گزارش وضعیت قیمت سهم بیمه دی از مرداد ۹۹:

شروع ریزش بازار بورس در مرداد ۹۹

قیمت سهم : ۱۰۰۰ تومان

انتهای ریزش موقت بازار در مهر ماه ۹۹

قیمت سهم : ۶۰۰ تومان

رشد مجدد بازار و رسیدن قیمت به قله قبلی خود

قیمت سهم : ۱۰۰۰ تومان

اصلاح مجدد بازار با سرعت بیشتر

قیمت سهم : ۵۰۰ تومان

گزارش حمایت  خریداران قوی در سهم بیمه دی:

حمایت اول در مهر ماه ۹۹

در قیمت ۶۰۰ تومان

حمایت دوم در خرداد ماه ۱۴۰۰

در قیمت ۶۰۰ تومان

حمایت سوم در آذر ماه ۱۴۰۰

در قیمت ۵۰۰ تومان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: