کد خبر: ۳۶۶۹۲۱
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
0

بهترین هتل های مشهد با تخفیف ویژه

مشهد برای ایرانیان مهمترین شهر مذهبی به حساب می‌آید، هر موقع از سال به این شهر سفر کنید انبوه زیادی مسافر را در سطح شهر خواهید دید. قرار داشتن حرم مطهر امام رضا دلیلی مهم برای تبدیل شدن مشهد به قطب گردشگری است. همین امر باعث شده که در مشهد انواع اقامتگاه‌ها، هتل‌ها، مهمان‌ُسراها و هتل آپارتمان‌ها وجود داشته و رقابت سالمی بین آنها برقرار باشد. به طوری که تعداد بهترین هتل های مشهد بسیار است و هرکدام برای ارائه خدمات بهتر در تلاش هستند. به همین دلیل تخفیف‌های ویژه‌ای برای مهمانان خود در نظر گرفته‌اند. اگر قصد دارید به مشهد سفر کنید و بهترین هتل های مشهد را با قیمتی مناسب رزرو کنید با ما همراه باشید.

هتل الماس مشهد

اگر می‌خواهید در هتلی مجلل در مشهد ساکن شوید، هتل الماس 5 ستاره می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. مدیریت هتل سعی کرده که امکانات رفاهی مناسب و لوکسی برای مهمانان خود ترتیب دهد و 218 اتاق هتل را با الهام گرفتن از معماری ایران باستان، روسی، ترک، رومی،‌آفریقایی، عربی، ایرانی و صفوی طراحی کرده‌اند.به طوری که در هر اتاق اکسسوری ها و لوازم لوکسی با متناسب با فرهنگ و هنر معماری موردنظر وجود دارد. مهمان هتل در بدو ورود پذیرایی و روزانه عصر پذیرایی مناسبی برای آنها تدارک دیده شده است. این هتل امکانات تفریحی و ورزشی هم دارد که با توجه به قوانین و پروتکل‌های بهداشتی قابل استفاده است. هتل الماس مشهد را نمی‌توان جزو هتل های ارزان مشهد به حساب آورد اما در برخی از روزهای سال تخفیف ویژه برای رزرو اتاق‌ها گذاشته می‌شود.

بهترین هتل های مشهد با تخفیف ویژه

هتل درویشی مشهد

هتل‌های 5 ستاره خدمات ایده آلی را برای مهمانان خود فراهم می کنند و هتل درویشی مشهد از این قاعده مستثنی نیست. این هتل فاصله نزدیکی به حرم مطهر امام رضا دارد و مهمانان می‌توانند در کمتر از 10 دقیقه به این مکان مقدس دسترسی پیدا کنند. هتل درویشی مشهد ارتفاع زیادی دارد و حدود 23 طبقه در ساختمان آن جای گرفته است. به طوری که این هتل را جزو مرتفع ترین مراکز اقامتی می‌دانند. 223 اتاق این هتل به صورت مدرن و سنتی طراحی شده و تمامی امکانات موردنیاز مهمانان به صورت لوکس در اختیار آنها قرار گرفته است. بسیاری از مدیران این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند چرا که سالن همایش و اجتماعات برای اقامت‌های کاری وجود دارد. اگر به سایت فلای تودی مراجعه کنید، علاوه بر مشاهده نظرات کاربران و امکانات هتل می‌توانید از تخفیف‌های ویژه این هتل باخبر شوید.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل‌ها می‌توانند به خودی خود جاذبه گردشگری محسوب شوند، چرا که معماری و طراحی برخی از آنها در سبکی متفاوت انجام می‌شود. یکی از بهترین هتل های مشهد که در طراحی بسیار متفاوت عمل کرده، هتل مدینه الرضا است که با معماری سنتی مذهبی حال و هوایی متفاوت برای مهمانان ایجاد می کند. این هتل 5 ستاره معماری ایرانی اصیلی دارد و اقامت در آن تجربه جالبی و هیجان انگیزی است. نمای فیروزه‌ای هتل در خیابان شیرازی کاملا به چشم می‌آید. این هتل سالن همایش هم دارد که با دکوراسیون ایرانی و اسلامی طراحی شده است.

بهترین هتل های مشهد با تخفیف ویژه

هتل قصر طلایی مشهد

اگر از طریق بلیط لحظه آخری مشهد به این شهر سفر کرده‌اید،‌ بهترین هتل مشهد قصر طلایی می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. چرا که این هتل جزو بزرگترین و مجلل‌ترین هتل‌های کشور به حساب می‌‌آید. طراحی و معماری هتل قصر طلایی مشهد کاملا مدرن بوده به همین دلیل جزو هتل‌های بین المللی کشور به حساب می‌آید. 358 اتاق این هتل با تنوع و معماری منحصربفردی تزئین شده که مناسب با هر ذائقه و سلیقه باشد. این هتل چشم اندازی از حرم مطهر و شهر مشهد دارد و مهمانان می‌توانند هیاهو و در عین حال آرامش این شهر را از پنجره‌های مرتفع این هتل به تماشا بنشینند. امکانات و خدمات ویژه‌ای مانند سونا، استخر، جکوزی و سالن بیلیارد وجود دارد. یکی از مزیت‌های دیگر هتل قصر طلایی مشهد نزدیکی به حرم است که در کنار ویژگی‌های دیگر جزو اولویت‌های اصلی مهمانان قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که در اتاق‌های این هتل کیدز روم هم وجود دارد که با سبک شخصیت‌های کارتون والت دیزنی طراحی شده است. هتل بین المللی قصر طلایی مشهد خدمات ویژه‌ای برای مهمانان خود دارد، به طوری که در بدو ورود از آنها پذیرایی می‌شود. همچنین مهمانان می‌توانند تقاضای ترانسفر استقبال از هتل داشته باشند.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: