کد خبر: ۳۶۷۲۷۲
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
0
یک مقام مسئول گفت: با برگزاری جلسات مستمر، برنامه ریزی و نظارت برای فروش و قیمت بلیت قطار‌ها در ایام نوروز را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
تشکیل ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی سال ۱۴۰۱
محمد رجبی دبیر انجمن شرکت‌های حمل و نقلی از آغاز برنامه ریزی برای سفر‌های نوروزی خبر داد و گفت: به منظور برنامه‌ریزی، ساماندهی و هماهنگی امور اجرایی و فنی سفر‌های نوروزی، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اقدام به تشکیل ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی سال ۱۴۰۱ کرد.

رجبی ادامه داد: برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات هماهنگی با همه واحد‌های مرتبط شرکت رجا برای آماده سازی ناوگان، تعامل مؤثر با واحد‌های مرتبط بیرونی از جمله راه‌آهن و سایر شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری صورت گرفته است.

مدیرعامل رجا گفت: پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه فروش نوروزی بلیت قطار‌ها در زمان مناسب و تشکیل جلسات مستمر ستاد در ایام پیک نوروز، به منظور نظارت بر اجرای برنامه‌های تعیین شده، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای نوروز امسال در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

او با اشاره به اینکه امسال سعی خواهیم کرد با افزایش ظرفیت ناوگان خود میزان جا به جایی مسافران را افزایش دهیم، گفت: در همین رابطه برنامه ریزی بسیاری را انجام داده‌ایم تا با استفاده از تمام ظرفیت خود سفر ایمن و ارزانی را برای مسافران ارائه دهیم.

رجبی گفت: با توجه به آنکه بخش عمده‌ای از سفر‌های نوروزی مربوط به مشهد است، بنابراین در سال آینده برای ارائه خدمات بهتر و ارزان‌تر برنامه ریزی کرده‌ایم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: