کد خبر: ۳۶۷۸۹۵
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
0
گروه خودروسازی سایپا در راستای سیاست تداوم عرضه خودرو به بازار به صورت هفتگی، ثبت‌نام فروش فوق‌العاده پنج محصول خود را از امروز (پنجشنبه، ۹ دی‌ماه) به مدت ۲ روز آغاز کرد.
طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات سایپا
در طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات سایپا، خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، تیبا EX ۲ رینگ فولادی، سایپا SE ۱۵۱ موتور M ۱۳ و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک عرضه شده است.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com میت‌وانند ثبت‌نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار بگیرند. پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان فروش فوق‌العاده باید در مدت سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق‌العاده محصولات سایپا، ٩٠ روز است.

برپایه آمار‌های سامانه کدال، گروه سایپا از ابتدای امسال تا پایان آذرماه به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور موفق به تولید ۲۵۳ هزار و ۵۸۴ دستگاه خودرو شد. این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ (تولید ۲۳۴ هزار و ۴۷۶ دستگاه خودرو) رشد ۸.۱۴ درصدی نشان می‌دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: