April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۷۹۶۸
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
0
آمار‌های رویترز نشان می‌دهد تلفات ویروس کرونا در شرق اروپا به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.
تلفات کرونا در شرق اروپا از یک میلیون نفر گذشت
با شیوع گسترده سویه اومیکرون ویروس کرونا در مناطق مختلف جهان، تازه‌ترین آمار‌های رویترز حاکی است تلفات ویروس کرونا در شرق اروپا به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش سه پنجم کشور‌های اروپایی که بالاترین آمار تلفات ویروس کرونا را ثبت کرده اند، واقع در شرق این قاره هستند، از جمله روسیه، لهستان و اوکراین.

شرق اروپا ۳۹ درصد جمعیت این قاره را تشکیل می‌دهد، ولی بیش از نیمی از موارد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در اروپا مربوط به این کشور‌ها بوده است.

تا روز پنجشنبه بیش از ۱۰۴۵۴۵۴ نفر در شرق اروپا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. این رقم برای کل اروپا به بیش از ۱۸۷۳۲۵۳ نفر رسیده است.

روسیه پس از آمریکا بیشترین آمار تلفات کرونا در جهان را ثبت کرده است. این ویروس تاکنون جان بیش از ۵.۷ میلیون نفر در سراسر جهان را گرفته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: