کد خبر: ۳۶۸۱۱۵
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
0
در معاملات امروز قیمت سکه امامی ۲۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۱۳،۰۷۵،۰۰۰ (سیزده میلیون و هفتاد و پنج هزار) تومان رسید. طلا هم کاهش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد.
بازار امروز شاهد کاهش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته بود/ آرامش در بازار سکه
قیمت سکه امروز یکشنبه ۱۲ دی ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان ثبت شد. نیم‌سکه نیز شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز سه میلیون و ۸۳۰ هزار تومان هزار تومان اعلام شد.

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱،۲۹۰،۵۰۰ (یک میلیون و دویست و نود هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۶۶ درصدی داشته است. در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل، با ۳۱۰۰۰ تومان کاهش، ۵،۵۹۶،۰۰۰ (پنج میلیون و پانصد و نود و شش هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ دلار در بازار متشکل
قیمت دلار در بازار متشکل، امروز به ۲۷،۱۷۹ (بیست و هفت هزار و یکصد و هفتاد و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۰۱ درصدی داشته است.

در بازار امروز دلار در صرافی ملی نسبت به روز قبل بدون تغییر، ۲۷،۳۹۵ (بیست و هفت هزار و سیصد و نود و پنج) تومان نرخ گذاری شد. یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۳،۷۲۶ (سی و سه هزار و هفتصد و بیست و شش) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۲۷ درصدی داشته است.

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل، با ۱۰۸ تومان کاهش، ۴۰،۱۴۰ (چهل هزار و یکصد و چهل) تومان نرخ گذاری شد. دلار کانادا با کاهش ۰.۲۶ درصدی نسبت به روز قبل، ۲۳،۴۶۵ (بیست و سه هزار و چهارصد و شصت و پنج) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی به ۱۳,۰۷۵,۰۰۰ (سیزده میلیون و هفتاد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۱۶ درصدی داشته است. نیم سکه، امروز به ۶،۸۱۵،۰۰۰ (شش میلیون و هشتصد و پانزده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۳۷ درصدی داشته است.

همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۱۸ درصدی نسبت به روز قبل، ۳،۷۹۳،۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و نود و سه هزار) تومان معامله شد. هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۲،۲۹۸،۰۰۰ (دو میلیون و دویست و نود و هشت هزار) تومان قیمت خورد.

آرامش در بازار سکه
قیمت سکه در بازار امروز یکشنبه ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان اعلام شد. قیمت نیم‌سکه نیز شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومان ثبت شد.

بازار طلا روز شنبه را با نوسانات محدود زیادی پشت سر گذاشت و با وجود تمامی تغییرات، سکه امامی همچنان در حفظ سطح حساس ۱۳میلیون تومانی خود پرقدرت باقی ماند؛ به طوری که هر قطعه از این سکه روز گذشته به قیمت ۱۳میلیون و ۱۰۰‌هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

روند طلا در بازار داخلی در حال حاضر به دلایلی همچون تعطیلات سال نو میلادی بازار جهانی و تعویق مذاکرات هسته‌ای به بعد از این ایام تا حدودی ثابت باقی مانده است.

با این حال، برخی از سرمایه‌گذاران به دلیل خوش‌بینی نسبت به نتیجه مذاکرات هسته‌ای تمایل زیادی به بالا بردن خرید‌های خود ندارند و به نظر می‌رسد واکنشی نسبت به افزایش بهای اونس طلا در روز‌های قبل نداشته‌اند.

گفته می‌شود، تا زمانی که سکه زیر محدوده ۱۳میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان باشد، احتمال ورود خریداران بیشتر به بازار وجود نخواهد داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: