شما نیز به دنبال دریافت ویزای تحصیلی کانادا هستید؟ مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، یکی از پرطرفدارترین انواع مهاجرت به کشور یاد شده می باشد که در حال حاضر بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان، به دنبال فراهم کردن شرایط و مقدمات مهاجرت تحصیلی خود به کشور کانادا هستند. اصلی ترین شرط مهاجرت تحصیلی به کانادا را، اخذ ویزای تحصیلی کانادا شکل داده است. در واقع متقاضیان موظف هستند که قبل از سفرشان، ویزای یاد شده را دریافت نمایند. در دو سال اخیر شرایط صدور و اخذ ویزای تحصیلی کانادا، با توجه به‌ شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان، دچار یک سری از تغییرات شده است. به عبارتی تمام متقاضیانی که به دنبال مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل هستند، بایستی دوزهای مختلف کرونا ویروس را دریافت کرده باشند و گواهی سلامت خود را به کنسولگری کشور کانادا تحویل دهند.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در دوران کرونا

همچنین شما می توانید برای آشنایی بیشتر با شرایط اخذ و دریافت ویزای تحصیلی کشور کانادا، به سایت موسسه ی مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ مراجعه نموده و تماس لازم را با مشاوران ما، برقرار کنید. پیشنهاد می کنیم که با تمام شرایط اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا، از نزدیک آشنا شوید تا بدون بروز هرگونه مشکل، بتوانید ویزای مدنظرتان را دریافت نمایید. همچنین شما بایستی معدل و ریز نمرات تحصیلی خود را، ترجمه نموده و به دانشگاه مورد علاقه تان در کشور کانادا، ارسال کنید تا بتوانید دعوتنامه تحصیلی معتبری را دریافت کنید. جهت پذیرش در بهترین دانشگاه کشور کانادا، بایستی معدل تان بالای ۱۲ باشد. در ادامه مطلب پیش رویتان می خواهیم در مورد مزایای مهاجرت تحصیلی به کانادا و مدارک مورد نیاز جهت صدور ویزای تحصیلی کشور کانادا، بیشتر صحبت کنیم.

چرا تقاضای مهاجرت تحصیلی به کانادا در میان ایرانی ها افزایش یافته است؟

همانطور که در قسمت قبلی نیز اذعان شد، امروز بسیاری از دانش آموختگان از مقاطع مختلف تحصیلی به دنبال اخذ ویزای تحصیل در کانادا هستند تا بتوانند در یکی از معروفترین دانشگاه های کشور کانادا، به ادامه تحصیل بپردازند. کشور کانادا به داشتن بهترین دانشگاه های جهان، معروف می باشد و تمام دانشگاه های کشور یاد شده، شرایط آسانی را برای پذیرش دانشجویان غیر بومی، در نظر گرفته اند. از سوی ديگر شرایط اخذ و دریافت ویزای تحصیلی کانادا، بسیار راحت و سریع می باشد به طوری که دانشجویان می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن، ویزای مد نظرشان را دریافت نمایند.

دانشجویان می توانند با مهاجرت تحصیلی به کانادا، فرصت های بسیار متعددی را به دست آورده و پیشرفت خوبی را در رشته ی خود داشته باشند. بسیاری از شرکت های کانادایی، علاقه مند هستند تا با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رتبه های برتر، همکاری نمایند و به همین دلیل نیز سالانه فراخوان های متعددی را، انتشار می کنند. در واقع دانشجویان می توانند پس از تحصیل شان، در یکی از شرکت های معتبر کانادا نیز، به اشتغال مشغول شوند. تمام این عوامل در کنار هم سبب شده تا دانشجویان و دانش آموزان ایرانی نیز، با علاقه مندی بالایی به دنبال اخذ ویزای تحصیلی کانادا باشند. معروفترین دانشگاه های کشور کانادا عبارتند از:

  •  دانشگاه مک گیل
  •  دانشگاه واترلو
  •  دانشگاه سیمون فریزر
  •  دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه کلگری
  • دانشگاه یورک 
  • دانشگاه کویین
  • دانشگاه وسترن

اخذ ویزای تحصیلی کانادا برای بهترین دانشگاه ها

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا 

اگر شما هم قصد دارید تا در روزهای آتی ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید، می توانید فرصت طلایی عرضه شده در موسسه ی مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ را، از دست ندهید و با یک تماس تلفنی، اطلاعات کافی را در خصوص شرایط اخذ ویزای کشور یاد شده، به دست آورید. مهمترین و ضروری ترین مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای تحصیل در کانادا، عبارتند از:

  • دریافت دعوتنامه از دانشگاه مدنظر و ارائه آن به سفارت خانه کشور کانادا 
  • ارائه مدارک شناسایی 
  • ارائه ریز نمرات
  • ترجمه تمام مدارک تحصیلی و رزومه
  • ارائه گواهی پزشکی
  • ارائه گواهی مبنی بر داشتن تمکن مالی
  • ارائه پاسپورت
  • دو قطعه عکس
  • ارائه مدرک زبان
  • ارائه رسید پرداخت شهریه دانشگاهی
  • پر کردن فرم اپلیکیشن 

اگرچه کشور کانادا با فراهم آوردن فرصت های زندگی و پیشرفت عادلانه و برابر برای افراد و نیز بهره مندی از برترین و به روز ترین مراکز علم و دانش دنیا، شرایط ایده آلی را در مقایسه با کشورهای دیگر دارد. اما برای رسیدن به این شرایط ایده آل به ویژه دریافت ویزای تحصیلی کانادا، باید فرد متقاضی قبل از هرچیز متناسب با مقطع تحصیلی خود مدرک زبان انگلیسی را به دانشگاه مورد نظر ارائه کند. همچنین فرد متقاضی باید از یک دانشگاه، کالج یا مرکز آموزشی معتبر بتواند پذیرش خود را دریافت کند.

لازم به ذکر می باشد که در تهیه و آماده کردن مدارک مورد نیاز جهت صدور ویزای تحصیلی، دقت و توجه کافی را داشته باشید تا بتوانید در زمان کوتاهی، ویزای مدنظرتان را دریافت نمایید. ارائه مدارک جعلی به سفارت کشور کانادا، سبب ریجکت شدن درخواست متقاضیان برای صدور ویزای تحصیلی می شود. همچنين از مهمترین گام ها و مراحل صدور ویزای یاد شده، می توان به اخذ وقت سفارت کشور کانادا اشاره داشت. جهت دریافت وقت سفارت کانادا، می توانید به شکل آنلاین یا حضوری اقدام نمایید.

شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا

مزیت مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل 

ویزای تحصیلی کانادا را بدون معطلی دریافت کرده و سفرتان را آغاز کنید. همچنین مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، می تواند مزایای زیادی را به دنبال داشته باشد. شما نیز قبل از دریافت ویزای تحصیلی کانادا، با مهمترین مزایای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل آشنا شوید.

از مهمترین مزایای مهاجرت تحصیلی به کانادا، می توان به مواردی از جمله فرصت زندگی و اقامت موقت در یکی از بهترین کشورهای جهان، فرصت پیدا کردن شغل مناسب، فرصت انجام پژوهش های مختلف با بهترین استادها، فرصت آشنایی با فرهنگ مردم کانادا و به دست آوردن تجربیات عالی اشاره کرد. همچنین شما می توانید دوستان زیادی را از کشورهای مختلف پیدا کنید. تحصیل در کانادا می تواند دستاوردهای بسیار زیادی را برای متقاضیان، به دنبال داشته باشد.

اگر می خواهید برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید، نکات تاثیرگذار بر پرونده مهاجرت تحصیلی مانند حداکثر سن مجاز برای هر مقطع تحصیلی، فاصله بین دو مقطع تحصیلی (گپ تحصیلی)، ارائه هدف و برنامه تحصیلی قانع کننده و میزان تمکن مالی برای هزینه های زندگی و تحصیل در کانادا را در نظر داشته باشید و با اطلاعات کامل و اطمینان بیشتر قدم در این راه بگذارید تا شانس موفقیت خود را افزایش دهید. کارشناسان موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 (https://atlantic724.com/) با تجربه صدها پرونده موفق مهاجرت تحصیلی به کانادا می توانند شما را در این راه یاری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: