کد خبر: ۳۶۸۸۱۱
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
0

خرید گوسفند زنده یک مسأله با قدمتی طولانی در کشور ماست که معمولاً جهت قربانی کردن اتفاق می‌افتد. قربانی کردن گوسفند که یک مسأله دینی-سنتی به حساب می‌آید به منظور دور کردن چشم بد و اتفاقات شوم و نحس صورت می‌پذیرد و تقریباً تمامی مردم کشور ما به آن اعتقاد دارند و در مراسمات خود و به هنگام خرید خانه یا ماشین، این مورد را به جا می‌آورند. از طرفی دیگر، گوشت گوسفند یکی از گوشت‌های مورد علاقه و پر استفاده ما ایرانی‌هاست که در انواع خوراک‌ها و خورش‌ها از آن استفاده می‌شود.

فروش گوسفنده زنده

از آنجایی که تقریباً همه اعضای گوسفند در آشپزی ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند از گوشت، کله و پاچه گرفته تا محتویات درون شکم آن نظیر جگر و سیرابی، خرید گوسفند زنده یک تصمیم مقرون به صرفه‌تر نسبت به خرید تمامی آن‌ها به صورت جداگانه به حساب می‌آید که به بهانه آن می‌توان تمامی اعضای خانواده را دور هم جمع کرد و لحظات خوشی را رقم زد. اما خرید گوسفند زنده به خصوص برای ساکنین کلان شهری نظیر تهران یک امر ساده و راحت نیست. در ادامه در مورد معمول‌ترین روش برای خرید گوسفند زنده، معایب آن، بهترین راه و مزایای آن صحبت خواهیم کرد پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رایج‌ترین شیوه خرید گوسفند زنده

در این روش، اگر برای اولین بار قصد خرید گوسفنده زنده دارید باید از آشنا‌یان و‌ فامیل سراغ یک واسطه برای خرید را بگیرید چرا که معمولاً در شهر‌های بزرگ قصابی‌ها گوسفند زنده به فروش نمی‌رسانند به این دلیل که فروش تک تک اجزای آن به صورت جداگانه، سود بیشتری برای آن‌ها دارد. اگر موفق شدید مکانی یا واسطه‌ای برای خرید پیدا کنید شما می‌توانید خرید خود را انجام دهید. در ادامه معایب این روش آورده شده‌اند.

  • قیمت بالا

مسأله‌ای که در مورد قیمت گوسفند زنده وجود دارد این است که نظارت چندانی بر روی فروش آن نمی‌شود و فروشندگان می‌توانند به هر قیمتی که می‌توانند آن را بفروشند. این قیمت که بر اساس هر کیلوگرم تعیین می‌شود را قاعدتاً نرخ مصوبی ندارد. به همین خاطر شما با خرید از شیوه معمول ممکن است گوسفندی را با قیمتی بسیار بالاتر از آن‌چه که باید، خریداری کنید.

  • سلامت نامعلوم گوسفند

احتمال این‌که بتوانید شما گوسفندی را پیش از خرید ببینید قاعدتاً خیلی کم است؛ به خصوص اگر برای این‌کار از واسطه کمک بگیرید. در این حالت شما تنها می‌توانید درباره وزن آن درخواستی داشته باشید و نمی‌دانید گوسفندی که برای شما وزن کرده و آورده‌اند از کجا آمده و در چه شرایطی رشد کرده است وقتی هم که به دست شما می‌رسد ممکن است آن‌قدری اطلاعات نداشته باشید که بدانید گوسفند مورد نظر، از لحاظ سلامتی در چه وضعیتی است.

  • دردسر‌های حمل و نقل

با خرید از این طریق، معمولاً فروشندگان خود را در مورد حمل و نقل گوسفندان مسئول نمی‌دانند. پس شما باید خود آن را از محل خرید که معمولاً جایی خارج از شهر است به خانه ببرید. در این حالت که باید برای نقل و انتقال گوسفند خریداری شده خود، ماشینی مناسب بار، کرایه کنید، هزینه بالایی را نیز از این جهت باید بپردازید و دردسر‌های زیادی می‌بایست متحمل شوید.

  • پیدا کردن فردی برای ذبح!

اگر احساسات شما به اندازه بریدن سر یک موجود زنده، مستحکم است و از خون ترسی ندارید، همچنین شرایط ذبح صحیح را بلد هستید ممکن است معایب این مرحله شامل شما نشود اما اگر از پس ذبح گوسفند برنمی‌آیید باید برای پیدا کردن یک قصاب زبردست اقدام نموده و هزینه‌ای از این بابت نیز پرداخت کنید.

گوسفند

همان‌طور که خواندید روش معمول خرید گوسفند زنده، شما را به زحمت بسیاری انداخته و همچنین هزینه‌های جانبی بسیاری دارد تا جایی که ممکن است آرزو کنید کاش برای خرید گوسفند زنده نیز همانند سایر خرید‌ها، بستری آنلاین وجود داشت. حقیقت این است که مدت‌هاست سایت‌هایی در جهت فروش گوسفند زنده به صورت آنلاین طراحی شده‌اند که آرزوی شما را برآورده کرده‌اند و خرید گوسفند زنده از این سایت‌ها، در واقع بهترین روش به حساب می‌آید. با خرید از این سایت‌ها، شما معایب خرید به صورت سنتی را تجربه نخواهید کرد و گوسفند مورد نظر شما، درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد. سایت‌های بسیاری در این حوزه فعالیت دارند اما از آن‌جایی که قرار است بهترین شیوه را به شما معرفی کنیم پس بهترین سایت را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

بازار گوسفند یک سایت فوق‌العاده جهت اطلاع از قیمت گوسفنده زنده و خرید آن است. بهترین روش خرید گوسفند زنده این است که سایت بازار گوسفند را انتخاب نموده و با سفارش گوسفند، آن را درب منزل تحویل بگیرید. مزایای خرید گوسفند از بازار گوسفند را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

  • قیمت مناسب

قیمت نرخ هر کیلوگرم از پیش تعیین شده است و شما قرار نیست با سیستمی نامعلوم جهت تعیین قیمت روبرو باشید. قیمت گوسفندان موجود در بازار گوسفند، همه طبق قیمت مصوب هستند و شما می‌توانید با خیالی راحت و با قیمتی مناسبی از این سایت، گوسفند زنده خریداری کنید.

  • گوسفندانی سالم

گوسفندانی که در این سایت به فروش می‌رسند در بهداشتی‌ترین محیط ممکن پرورش یافته‌اند و مرتب توسط دامپزشک، از لحاظ سلامت چک می‌شوند. تمامی گوسفندان سالم و جوان هستند، گوشت آن‌ها علاوه بر اینکه شما را مریض نخواهد کرد بلکه به تقویت بیشتر بدن شما نیز کمک خواهد کرد.

  • تحویل درب منزل

همان‌طور که گفته شد نقل و انتقال گوسفند زنده خود هزینه‌ای جانبی و نه چندان کم به حساب می‌آید. خوب است بدانید با خرید گوسفند زنده از بازار گوسفند، ارسال گوسفند توسط خود آن‌ها انجام می‌شود و هزینه آن نسبت به اجاره یک نیسان یا وانت بار به صورت آزاد بسیار کم‌تر است. همچنین اگر برای مراسمی نظیر عروسی قصد خرید گوسفند زنده از این سایت دارید، هزینه ارسال رایگان خواهد بود و شما تنها با پرداخت هزینه خرید می‌توانید گوسفند زنده خود را درب منزل تحویل بگیرید.

  • تحویل به موقع سفارشات

ممکن است با خود فکر کنید که در صورت خرید اینترنتی گوسفند زنده، در مدت زمان طولانی آن را دریافت خواهید کرد اما در بازار گوسفند، شما می‌توانید با تعیین زمانی که قصد دریافت آن را دارید گوسفند خود را به موقع تحویل بگیرید و از بابت خرید گوسفند به صورت آنلاین برای مراسمات خود، نگرانی نداشته باشید.

  • خدمات رایگان قصابی

پرداخت هزینه به یک قصاب جهت ذبح و یا خرد کردن گوسفند نیز یک هزینه جانبی به شدت بالاست. از طرفی پیدا کردن یک قصاب خوب در شهری به بزرگی تهران، یک امر زمان‌بر به حساب می‌آید. جالب است بدانید به همراه گوسفند زنده خریداری شده شما، به صورت رایگان قصابی نیز برای شما فرستاده می‌شود که عمل ذبح کردن، خرد کردن و حتی پاک کردن کله پاچه و سیرابی را به بهترین شکل ممکن و طبق نظر شما انجام می‌دهد. این یکی از بی‌نظیرترین خدمات بازار گوسفند است که هیچ هزینه‌ای برای شما به همراه ندارد.

قیمت گوسفند زنده

بازار گوسفند، بهترین مرجع اینترنتی خرید گوسفند زنده

با مزایای خرید از این سایت فوق‌العاده آشنا شدید. خوب است بدانید پرداخت هزینه خرید شما با ارسال کارت خوان سیار به درب منزل صورت می‌پذیرد. این یعنی می‌توانید پس از مشاهده گوسفند مورد نظر و تطابق آن با درخواست خود، هزینه آن را پرداخت کنید. همچنین اگر برای خرید، نژاد خاصی از گوسفند را مد نظر دارید خالی از لطف نیست که بدانید بازار گوسفند ارائه دهنده انواع گوسفند در نژاد‌های کردستان، مغان، افشار، سنگسار، بجنورد، شال، اهری و همچنین بره و میش است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خریدی رضایت بخش، به سایت بازار گوسفند به نشانی اینترنتی https://bazargosfand.com مراجعه نمایید.

در ضمن چنانچه به جز گوسفند زنده در سطح شهر تهران مایل به خرید اینترنتی مرغ و خروس زنده (محلی یا ماشینی) نیز هستید، این امکان نیز در سایت بازار گوسفند با شرایط مناسب فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به وب سایت مذکور مراجعه نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: